Page 212 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: mednarodni vidiki vzgoje in izobraževanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2020. Digitalna knjižnica, Dissertationes 38
P. 212
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju: mednarodni vidki vzgoje in izobr aževanja
Tabela 23: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev iz Hrvaške
M SD 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
1. Viktimizacija 1,30 0,34
2. Pozitivni odnosi z 2,45 0,35 -0,33**
vrstniki
3. Težavno vedenje 1,91 0,49 0,36** -0,11
4. Prosocialno ve- 3,37 0,58 -0,23* 0,28* -0,44**
denje 0,04 -0,20 0,18
5. Pozitivni odnosi z 0,00 0,37** -0,18
učitelji 2,34 0,70 -0,16
6. Negativni odnosi z 1,48 0,54 0,36** -0,38**
učitelji
7. Samopodoba 2,46 0,20 0,20 0,50** 0,26* 0,36** 0,27* -0,10
8. Empatija 3,41 0,56 -0,14 0,17 -0,24* 0,58** 0,21* -0,38** 0,30*
9. Samozavedanje 3,17 0,67 0,13 0,17 0,27 0,44** 0,35** -0,20* 0,40** 0,51**
Opombe. * p < 0,05, ** p < 0,01.
V Tabeli 23 so predstavljene opisne statistike na vzorcu učencev iz Hr-
vaške, ki prav tako korelirajo v pričakovani smeri.
Tabela 24: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke, ki napovedujejo viktimizacijo
na vzorcu učencev iz Hrvaške
Model 1 Viktimizacija Model 3
Bβ Model 2 Bβ
Bβ
Korak 1: -0,20 -0,30** -0,21 -0,31** -0,23 -0,34**
Pozitivni odnosi z vrstniki 0,22 0,30* 0,12 0,17 0,13 0,18
-0,01 -0,01 -0,01 -0,01 -0,06 -0,10
Težavno vedenje 0,20**
Prosocialno vedenje
R2 0,00 0,01 -0,03 -0,05
Korak 2: 0,16 0,26* 0,17 0,26*
Pozitivni odnosi z učitelji
Negativni odnosi z učitelji 0,05*
ΔR2
Korak 3: 0,20*** 0,25 0,03 0,05
6,69*** 2,57***
Samopodoba 0,01 0,02
Empatija 0,11 0,18
0,03
Samozavedanje
0,28
ΔR2 1,00***
R2
F za spremembo R2
Opombe: * p < 0,05, ** p < 0,01, *** p < 0,001.
212
Tabela 23: Deskriptivna statistika in korelacije na vzorcu učencev iz Hrvaške
M SD 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.
1. Viktimizacija 1,30 0,34
2. Pozitivni odnosi z 2,45 0,35 -0,33**
vrstniki
3. Težavno vedenje 1,91 0,49 0,36** -0,11
4. Prosocialno ve- 3,37 0,58 -0,23* 0,28* -0,44**
denje 0,04 -0,20 0,18
5. Pozitivni odnosi z 0,00 0,37** -0,18
učitelji 2,34 0,70 -0,16
6. Negativni odnosi z 1,48 0,54 0,36** -0,38**
učitelji
7. Samopodoba 2,46 0,20 0,20 0,50** 0,26* 0,36** 0,27* -0,10
8. Empatija 3,41 0,56 -0,14 0,17 -0,24* 0,58** 0,21* -0,38** 0,30*
9. Samozavedanje 3,17 0,67 0,13 0,17 0,27 0,44** 0,35** -0,20* 0,40** 0,51**
Opombe. * p < 0,05, ** p < 0,01.
V Tabeli 23 so predstavljene opisne statistike na vzorcu učencev iz Hr-
vaške, ki prav tako korelirajo v pričakovani smeri.
Tabela 24: Hierarhična regresijska analiza za spremenljivke, ki napovedujejo viktimizacijo
na vzorcu učencev iz Hrvaške
Model 1 Viktimizacija Model 3
Bβ Model 2 Bβ
Bβ
Korak 1: -0,20 -0,30** -0,21 -0,31** -0,23 -0,34**
Pozitivni odnosi z vrstniki 0,22 0,30* 0,12 0,17 0,13 0,18
-0,01 -0,01 -0,01 -0,01 -0,06 -0,10
Težavno vedenje 0,20**
Prosocialno vedenje
R2 0,00 0,01 -0,03 -0,05
Korak 2: 0,16 0,26* 0,17 0,26*
Pozitivni odnosi z učitelji
Negativni odnosi z učitelji 0,05*
ΔR2
Korak 3: 0,20*** 0,25 0,03 0,05
6,69*** 2,57***
Samopodoba 0,01 0,02
Empatija 0,11 0,18
0,03
Samozavedanje
0,28
ΔR2 1,00***
R2
F za spremembo R2
Opombe: * p < 0,05, ** p < 0,01, *** p < 0,001.
212