Page 88 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 88
Slika 3.4: Grafični prikaz trendov bralnih dosežkov v Sloveniji
– glede na procese razumevanja.
Vir: Nacionalna baza PIRLS (različni cikli).
Tabela 3.17: Razlike po spolu glede razumevanja procesov branja –
Slovenija (PIRLS)
Razumevanje procesov
Priklic in preprosto sklepanje Interpretacija, integracija in evalvacija
Deklice Dečki Deklice Dečki
554 (2,7) ▲ 539 (2,8) 550 (3,1) ▲ 529 (2,8)
Vir: Prirejeno po Mullis, Martin, Foy, Hooper, 2017a – elektronska verzija.
Opomba:
Standardne napake so navedene v oklepajih.
▲ Povprečje statistično značilno višje kot za drugi spol.
Iz tabele 3.17 vidimo, da so tudi glede razumevanja procesov branja (po-
dobno kakor pri informativnih in literarnih besedilih) deklice v Sloveniji v PIRLS
2016 dosegle boljši rezultat kakor dečki.
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
– glede na procese razumevanja.
Vir: Nacionalna baza PIRLS (različni cikli).
Tabela 3.17: Razlike po spolu glede razumevanja procesov branja –
Slovenija (PIRLS)
Razumevanje procesov
Priklic in preprosto sklepanje Interpretacija, integracija in evalvacija
Deklice Dečki Deklice Dečki
554 (2,7) ▲ 539 (2,8) 550 (3,1) ▲ 529 (2,8)
Vir: Prirejeno po Mullis, Martin, Foy, Hooper, 2017a – elektronska verzija.
Opomba:
Standardne napake so navedene v oklepajih.
▲ Povprečje statistično značilno višje kot za drugi spol.
Iz tabele 3.17 vidimo, da so tudi glede razumevanja procesov branja (po-
dobno kakor pri informativnih in literarnih besedilih) deklice v Sloveniji v PIRLS
2016 dosegle boljši rezultat kakor dečki.
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji