Page 89 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 89
Tabela 3.18: Bralni dosežek glede na procese razumevanja – ePIRLS
(primerjava s povprečnim dosežkom na ePIRLS)

Pov- Priklic in preprosto Interpretacija, integracija
prečen sklepanje in evalvacija
dosežek
Država na lestvici Povpreč- Razlika glede Povpreč- Razlika glede
ePIRLS na vred- na skupni na vred- na skupni
nost na nost na
lestvici ePIRLS-dosežek lestvici ePIRLS-dosežek

3 Singapur 588 (3,0) 594 (3,3) 6 (0,7) ▲ 585 (3,1) -3 (0,8) ▼

  Norveška (5) 568 (2,2) 567 (2,2) 0 (1,4) 568 (2,3) 0 (1,1)

  Irska 567 (2,5) 566 (2,4) -1 (0,9) 568 (2,5) 1 (0,8)

  Švedska 559 (2,3) 561 (2,2) 1 (0,8) 559 (2,5) 0 (1,1)

≡ Danska 558 (2,2) 560 (2,2) 2 (1,0) 556 (2,6) -2 (1,3)

Združene 557 (2,6) 553 (2,6) -3 (0,8) ▼ 560 (2,6) 3 (0,6) ▲
† države

Amerike

  Kitajski 546 (2,0) 548 (2,1) 3 (0,6) ▲ 544 (1,9) -2 (0,8) ▼ 89
Tajpej

1 2 Kanada 543 (3,2) 541 (3,0) -2 (0,8) ▼ 545 (3,2) 2 (0,8) ▲

3 Izrael 536 (2,3) 536 (2,5) 0 (1,3) 535 (2,4) -1 (1,0)

  Italija 532 (2,1) 534 (2,1) 2 (0,9) 531 (2,3) -2 (1,0)

  Slovenija 525 (1,9) 525 (1,8) 0 (1,1) 523 (2,0) -2 (0,8) ▼

2 Portugalska 522 (2,2) 525 (2,4) 2 (0,8) ▲ 521 (2,1) -2 (0,5) ▼

1 Gruzija 477 (3,3) 485 (3,3) 8 (0,9) ▲ 466 (3,7) -11 (1,4) ▼

Združeni
  arabski 468 (2,2) 471 (2,1) 2 (0,6) ▲ 465 (2,2) -3 (0,4) ▼
emirati (ZAE)

  Referenčne udeleženke 

  Dubaj (ZAE) 528 (1,6) 528 (1,7) 0 (1,4) 527 (1,6) 0 (1,0)

  Abu Dabi 431 (4,1) 434 (4,1) 3 (1,4) 428 (4,0) -3 (0,9) ▼
(ZAE)

Vir: Mullis, Martin, Foy in Hooper, 2017b – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože­
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
(5) Petošolci.
▲ Bralni dosežek na podlestvici je statistično značilno višji od skupnega
bralnega dosežka ePIRLS.
▼ Bralni dosežek na podlestvici je statistično značilno nižji od skupnega
bralnega dosežka ePIRLS.

bralni dosežki četrtošolcev v sloveniji (pirls in epirls)
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94