Page 93 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 93
ndardn­ o napako. Pri ePIRLS je sicer zaznati razliko v točkah (zaokroženo na
5 točk, a je potrebno pri tem upoštevati še standardno napako), a, kot reče-
no, ta razlika tudi pri ePIRLS ni statistično značilna. Skratka, niti pri PIRLS ni-
ti pri ePIRLS ne moremo reči, da so učenci (natančneje četrtošolci) iz matič-
nih šol napram podružničnim šolam boljši ali slabši, ne na papirju niti ne na
računalniku.

93

bralni dosežki četrtošolcev v sloveniji (pirls in epirls)
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98