Page 72 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 72
Najvišji Višji Srednji Nižji
Država mednarodni mednarodni mednarodni mednarodni
mejnik (625) mejnik (550) mejnik (475) mejnik (400)
2 Malta 1 (0,2) 13 (0,7) 45 (1,1) 73 (0,7)
Kuvajt 1 (0,2) 6 (0,8) 22 (1,5) 51 (1,7)
Egipt 0 (0,1) 3 (0,4) 11 (1,2) 31 (1,8)
Maroko 0 (0,1) 3 (0,4) 14 (0,8) 36 (1,5)
Republika Južna 0 (0,1) 2 (0,4) 8 (1,0) 22 (1,5)
Afrika (JAR)
Mednarodna 10 47 82 96
srednja vrednost
Referenčne udeleženke
Moskva 43 (1,5) 84 (1,0) 98 (0,3) 100 (0,1)
72 Ontario, Kanada 14 (1,5) 50 (1,7) 82 (1,4) 96 (0,6)
≡ Quebec, Kanada 11 (1,2) 50 (1,8) 87 (1,5) 98 (0,4)
Dubai, ZAE 11 (0,6) 40 (1,0) 69 (0,9) 87 (0,6)
2 Madrid, Španija 9 (0,7) 51 (1,4) 89 (0,9) 99 (0,3)
2 Danska (3) 6 (0,8) 29 (1,6) 65 (1,3) 88 (0,9)
5 (0,5) 37 (1,2) 78 (1,2) 97 (0,7)
Andaluzija, 5 (0,6) 34 (1,2) 74 (1,1) 94 (0,6)
Španija 3 (0,4) 20 (1,1) 55 (1,5) 83 (1,4)
2 (0,4) 11 (1,1) 31 (1,7) 55 (2,1)
Norveška (4)
2 (0,4) 9 (1,3) 26 (2,3) 51 (2,4)
Buenos Aires,
Argentina
Abu Dabi, ZAE
angleščina/af-
rikanščina/zulu
(JAR)
Vir: Mullis, Martin, Foy, Hooper, 2017a – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
† Zahteve glede realizacije participacije vzorca so bile dosežene šele, ko
so bile vključene nadomestne šole.
≡ Nedoseganje realizacije participacije vzorca.
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
Država mednarodni mednarodni mednarodni mednarodni
mejnik (625) mejnik (550) mejnik (475) mejnik (400)
2 Malta 1 (0,2) 13 (0,7) 45 (1,1) 73 (0,7)
Kuvajt 1 (0,2) 6 (0,8) 22 (1,5) 51 (1,7)
Egipt 0 (0,1) 3 (0,4) 11 (1,2) 31 (1,8)
Maroko 0 (0,1) 3 (0,4) 14 (0,8) 36 (1,5)
Republika Južna 0 (0,1) 2 (0,4) 8 (1,0) 22 (1,5)
Afrika (JAR)
Mednarodna 10 47 82 96
srednja vrednost
Referenčne udeleženke
Moskva 43 (1,5) 84 (1,0) 98 (0,3) 100 (0,1)
72 Ontario, Kanada 14 (1,5) 50 (1,7) 82 (1,4) 96 (0,6)
≡ Quebec, Kanada 11 (1,2) 50 (1,8) 87 (1,5) 98 (0,4)
Dubai, ZAE 11 (0,6) 40 (1,0) 69 (0,9) 87 (0,6)
2 Madrid, Španija 9 (0,7) 51 (1,4) 89 (0,9) 99 (0,3)
2 Danska (3) 6 (0,8) 29 (1,6) 65 (1,3) 88 (0,9)
5 (0,5) 37 (1,2) 78 (1,2) 97 (0,7)
Andaluzija, 5 (0,6) 34 (1,2) 74 (1,1) 94 (0,6)
Španija 3 (0,4) 20 (1,1) 55 (1,5) 83 (1,4)
2 (0,4) 11 (1,1) 31 (1,7) 55 (2,1)
Norveška (4)
2 (0,4) 9 (1,3) 26 (2,3) 51 (2,4)
Buenos Aires,
Argentina
Abu Dabi, ZAE
angleščina/af-
rikanščina/zulu
(JAR)
Vir: Mullis, Martin, Foy, Hooper, 2017a – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
† Zahteve glede realizacije participacije vzorca so bile dosežene šele, ko
so bile vključene nadomestne šole.
≡ Nedoseganje realizacije participacije vzorca.
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji