Page 74 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 74
Država Povprečni bralni dosežek – po SE – po posameznih ciklih
Belgija (valonski del) posameznih ciklih 2001 2006 2011 2016

2001 2006 2011 2016 2,6 2,9 2,6

500 506 497

Bolgarija 550 547 532 552 3,8 4,4 4,1 4,2

Kanada 548 543 1,6 1,8

Kitajski Tajpej 535 553 559 2 1,8 2

Češka republika 537 545 543 2,3 2,2 2,1

Danska 546 554 547 2,2 1,7 2,1

Anglija 553 539 552 559 3,5 2,5 2,6 1,9

Finska 568 566 1,8 1,8

Francija 525 522 520 511 2,4 2 2,7 2,2

74 Gruzija 471 488 488 3,2 3,1 2,8

Nemčija 539 548 541 537 1,9 2,2 2,3 3,2

Hongkong SAR 528 564 571 569 3,1 2,4 2,3 2,7

Madžarska 543 551 539 554 2,2 2,9 2,8 2,9

Iran 414 421 457 428 4,3 3,2 2,9 4

Irska 552 567 2,3 2,5

Izrael 541 530 2,7 2,5

Italija 541 551 541 548 2,4 2,9 2,2 2,2

Latvija 545 541 558 2,3 2,3 1,7

Litva 543 537 528 550 2,6 1,7 2 2,8

Malta 457 452 1,4 1,8

Maroko 310 358 3,9 3,9

Nizozemska 554 547 546 545 2,4 1,5 2 1,7

Nova Zelandija 529 532 531 523 3,7 2,1 1,9 2,2

Severna Irska 558 565 2,3 2,2

Norveška (4) 499 498 507 517 2,9 2,6 2 2

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79