Page 75 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 75
Država Povprečni bralni dosežek – po SE – po posameznih ciklih
Oman posameznih ciklih 2001 2006 2011 2016

2001 2006 2011 2016 2,8 3,3

391 418

Portugalska 541 528 2,5 2,3

Katar 425 442 3,6 1,8

Ruska federacija 528 565 568 581 4,3 3,4 2,7 2,2

Saudska Arabija 430 430 4,3 4,2

Singapur 528 558 567 576 5,2 2,9 3,3 3,2

Slovaška 518 531 535 535 2,8 2,8 2,7 3,1

Slovenija 502 522 530 542 1,9 2,1 2 2
Republika
Južna Afrika (JAR) 323 320 4,3 4,4
Španija
513 513 528 2,6 2,3 1,7 75

Švedska 561 549 542 555 2,2 2,3 2,1 2,4

Trinidad in Tobago 436 471 479 4,8 3,8 3,3

Združeni arabski emira- 439 450 2,2 3,2
ti (ZAR)

Združene države 542 540 556 549 3,8 3,4 1,6 3,1
Amerike

Referenčne udeleženke

Ontario, Kanada 548 555 552 544 3,3 2,9 2,5 3,2

Quebec, Kanada 537 533 538 547 3 2,7 2,2 2,8

angleščina/afrikanšči- 350 406 8,6 6
na/zulu (JAR) (5)

Andaluzija, Španija 515 525 2,2 2,1

Abu Dabi, ZAE 424 414 4,7 4,7

Dubai, UAE     476 515     2 1,9

Vir: Mullis, Martin, Foy, Hooper, 2017a – elektronska verzija.
Opomba:
Prazne celice pomenijo, da država v tistem ciklu ni sodelovala oziroma
da primerljivi podatki ne obstajajo. Ker so rezultati zaokroženi na najbliž­

bralni dosežki četrtošolcev v sloveniji (pirls in epirls)
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80