Page 70 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 70
Tabela 3.6: Odstotki učencev glede na doseganje mednarodnih
mejnikov (PIRLS)

Najvišji Višji Srednji Nižji

  Država mednarodni mednarodni mednarodni mednarodni

mejnik (625) mejnik (550) mejnik (475) mejnik (400)

3 Singapur 29 (1,6) 66 (1,6) 89 (1,0) 97 (0,5)

  Ruska federacija 26 (1,2) 70 (1,3) 94 (0,6) 99 (0,3)

  Severna Irska 22 (1,4) 61 (1,3) 87 (0,8) 97 (0,4)

  Irska 21 (1,2) 62 (1,6) 89 (0,9) 98 (0,4)

  Poljska 20 (1,1) 61 (1,3) 89 (0,7) 98 (0,4)

  Anglija 20 (0,9) 57 (1,1) 86 (0,7) 97 (0,4)

  Bolgarija 19 (1,3) 55 (2,2) 83 (1,6) 95 (0,9)

70 2 † Hongkong 18 (1,3) 65 (1,8) 93 (0,9) 99 (0,3)

  Finska 18 (0,8) 62 (1,3) 91 (0,8) 98 (0,3)

  Madžarska 17 (1,2) 56 (1,7) 85 (1,0) 97 (0,5)

† Združene države 16 (1,3) 53 (1,6) 83 (1,2) 96 (0,5)
Amerike

  Avstralija 16 (1,0) 51 (1,4) 81 (1,0) 94 (0,5)

  Norveška (5) 15 (0,9) 58 (1,7) 90 (0,9) 99 (0,3)

  Kitajski Tajpej 14 (1,1) 59 (1,5) 90 (0,7) 98 (0,2)

  Švedska 14 (1,4) 57 (1,6) 88 (0,9) 98 (0,3)

2 Latvija 14 (1,0) 57 (1,3) 90 (0,8) 99 (0,2)

3 Izrael 13 (0,9) 46 (1,3) 75 (1,0) 91 (0,7)

1 2 Kanada 13 (0,7) 50 (1,0) 83 (0,9) 96 (0,4)

  Litva 12 (0,9) 52 (1,6) 86 (1,1) 97 (0,5)

  Slovenija 11 (0,8) 49 (1,3) 83 (0,9) 96 (0,5)

2 Danska 11 (1,0) 52 (1,3) 86 (1,0) 97 (0,4)

  Nova Zelandija 11 (0,6) 41 (1,2) 73 (1,0) 90 (0,7)

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75