Page 62 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 62
Povprečen Povprečen Razlika
Država dosežek dosežek Razlika
na lestvici na lestvici Rezultat Rezultat
ePIRLS PIRLS ePIRLS je PIRLS je
višji višji
3 Izrael 536 (2,3) 530 (2,4) 6 (1,4) 6 ▲
Švedska 559 (2,3) 555 (2,6) 5 (1,4) 5 ▲
Irska 567 (2,5) 564 (3,0) 3 (1,5) 3
1 2 Kanada 543 (3,2) 540 (3,2) 3 (1,4) 3
2 Portugalska 522 (2,2) 528 (2,4) -6 (1,1) -6 ▲
1 Gruzija 477 (3,3) 487 (3,4) -10 (2,4) -10 ▲
Italija 532 (2,1) 549 (2,4) -17 (1,9) -17 ▲
Slovenija 525 (1,9) 544 (2,1) -19 (1,1) -19 ▲
-24 ▲
62 Kitajski Tajpej 546 (2,0) 569 (2,2) -24 (1,5)
Referenčne udeleženke
Abu Dabi (ZAE) 431 (4,1) 422 (4,9) 9 (2,6) 9 ▲
Dubaj (ZAE) 528 (1,6) 524 (2,1) 4 (1,0) 4 ▲
Vir: Mullis, Martin, Foy in Hooper, 2017a in 2017b – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
▲ Povprečen dosežek statistično značilno višji
(5) Petošolci
† Zahteve glede realizacije participacije vzorca so bile dosežene šele, ko
so bile vključene nadomestne šole.
≡ Nedoseganje realizacije participacije vzorca.
1 Nacionalna ciljna populacija ne vključuje mednarodne ciljne populaci
je.
2 Nacionalno definirana populacija pokriva 90 do 95 % nacionalne cilj
ne populacije.
3 Nacionalno definirana populacija pokriva manj kot 90 % nacionalne
ciljne populacije (a vsaj 77 %).
V tabeli 3.3 so upoštevani rezultati primerjave med PIRLS in ePIRLS le za tis-
te učence, ki so sodelovali v obeh zajemih podatkov. Se pravi, če je učenec so-
deloval v PIRLS in ne v ePIRLS, v povprečje ne prištevamo njegovega PIRLS-re-
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
Država dosežek dosežek Razlika
na lestvici na lestvici Rezultat Rezultat
ePIRLS PIRLS ePIRLS je PIRLS je
višji višji
3 Izrael 536 (2,3) 530 (2,4) 6 (1,4) 6 ▲
Švedska 559 (2,3) 555 (2,6) 5 (1,4) 5 ▲
Irska 567 (2,5) 564 (3,0) 3 (1,5) 3
1 2 Kanada 543 (3,2) 540 (3,2) 3 (1,4) 3
2 Portugalska 522 (2,2) 528 (2,4) -6 (1,1) -6 ▲
1 Gruzija 477 (3,3) 487 (3,4) -10 (2,4) -10 ▲
Italija 532 (2,1) 549 (2,4) -17 (1,9) -17 ▲
Slovenija 525 (1,9) 544 (2,1) -19 (1,1) -19 ▲
-24 ▲
62 Kitajski Tajpej 546 (2,0) 569 (2,2) -24 (1,5)
Referenčne udeleženke
Abu Dabi (ZAE) 431 (4,1) 422 (4,9) 9 (2,6) 9 ▲
Dubaj (ZAE) 528 (1,6) 524 (2,1) 4 (1,0) 4 ▲
Vir: Mullis, Martin, Foy in Hooper, 2017a in 2017b – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
▲ Povprečen dosežek statistično značilno višji
(5) Petošolci
† Zahteve glede realizacije participacije vzorca so bile dosežene šele, ko
so bile vključene nadomestne šole.
≡ Nedoseganje realizacije participacije vzorca.
1 Nacionalna ciljna populacija ne vključuje mednarodne ciljne populaci
je.
2 Nacionalno definirana populacija pokriva 90 do 95 % nacionalne cilj
ne populacije.
3 Nacionalno definirana populacija pokriva manj kot 90 % nacionalne
ciljne populacije (a vsaj 77 %).
V tabeli 3.3 so upoštevani rezultati primerjave med PIRLS in ePIRLS le za tis-
te učence, ki so sodelovali v obeh zajemih podatkov. Se pravi, če je učenec so-
deloval v PIRLS in ne v ePIRLS, v povprečje ne prištevamo njegovega PIRLS-re-
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji