Page 57 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 57
Država Povprečen bralni dosežek ▲ 57
Francija 511 (2,2)
Srednja vrednost lestvice PIRLS 500 ▼
2 Belgija (valonski del) 497 (2,6) ▼
Čile 494 (2,5) ▼
1 Gruzija 488 (2,8) ▼
Trinidad in Tobago 479 (3,3) ▼
Azerbajdžan 472 (4,2) ▼
2 Malta 452 (1,8) ▼
Združeni arabski emirati (ZAE) 450 (3,2) ▼
Bahrajn 446 (2,3) ▼
Katar 442 (1,8) ▼
Saudova Arabija 430 (4,2) ▼
Iran 428 (4,0) ▼
Oman 418 (3,3) ▼
Kuvajt 393 (4,1) ▼
Maroko 358 (3,9) ▼
Egipt 330 (5,6)
Republika Južna Afrika (JAR) 320 (4,4)
Referenčne udeleženke
Moskva 612 (2,2) ▲
2 Madrid, Španija 549 (2,0) ▲
≡ Quebec, Kanada 547 (2,8) ▲
Ontario, Kanada 544 (3,2) ▲
Andaluzija, Španija 525 (2,1) ▲
Norveška (4) 517 (2,0) ▲
Dubai, ZAE 515 (1,9) ▲
2 Danska (3) 501 (2,7)

Buenos Aires, Argentina 480 (3,1) ▼
Abu Dabi, ZAE 414 (4,7) ▼
angleščina/afrikanščina/zulu (JAR) 406 (6,0) ▼

Vir: Mullis, Martin, Foy, Hooper, 2017a – elektronska verzija.
Opombe:
Pet držav in ena referenčna entiteta, Egipt, Iran, Kuvajt, Maroko in Repu­

blika Južna Afrika (JAR) pa tudi Danska (3) je sodelovalo v PIRLS Literacy.1

1 Več podatkov o PIRLS Literacy je dostopno v raziskovalnem okviru raziskave (Ina V. S. Mullis in Mi-
chael O. Martin, ur., Pirls 2016 Assessment Framework, 2nd Edition (TIMSS and PIRLS International

bralni dosežki četrtošolcev v sloveniji (pirls in epirls)
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62