Page 60 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 60
Pov- Singapur
prečen Norveška (5)
Država dosežek Irska
na lestvici Švedska
ePIRLS Danska
Združene države Amerike
Kitajski Tajpej
Kanada
Izrael
Italija
Slovenija
Portugalska
Gruzija
Združeni arabski emirati (ZAE)
Dubaj (ZAE)
Abu Dabi (ZAE)
1 543 (3,2) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲▲▲▲▲▲
Kanada
2
3 Izrael 536 (2,3) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲▲▲▲▲
Italija 532 (2,1) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲▲▲ ▲
60
Slovenija 525 (1,9) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲ ▲
2 Portugalska 522 (2,2) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲ ▲
1 Gruzija 477 (3,3) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▼▲
Združeni 468 (2,2) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼▲
arabski
emirati (ZAE)
Referenčne udeleženke
Dubaj (ZAE) 528 (1,6) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲ ▲
Abu Dabi 431 (4,1) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
(ZAE)
Vir: Mullis, Martin, Foy in Hooper, 2017b – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože-
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
▲ Povprečen dosežek statistično značilno višji, kot v primerjani državi
▼ Povprečen dosežek statistično značilno nižji, kot v primerjani državi
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
prečen Norveška (5)
Država dosežek Irska
na lestvici Švedska
ePIRLS Danska
Združene države Amerike
Kitajski Tajpej
Kanada
Izrael
Italija
Slovenija
Portugalska
Gruzija
Združeni arabski emirati (ZAE)
Dubaj (ZAE)
Abu Dabi (ZAE)
1 543 (3,2) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲▲▲▲▲▲
Kanada
2
3 Izrael 536 (2,3) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲▲▲▲▲
Italija 532 (2,1) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲▲▲ ▲
60
Slovenija 525 (1,9) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲ ▲
2 Portugalska 522 (2,2) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲ ▲
1 Gruzija 477 (3,3) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▼▲
Združeni 468 (2,2) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼▲
arabski
emirati (ZAE)
Referenčne udeleženke
Dubaj (ZAE) 528 (1,6) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▲▲ ▲
Abu Dabi 431 (4,1) ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
(ZAE)
Vir: Mullis, Martin, Foy in Hooper, 2017b – elektronska verzija.
Opombe:
() Standardne napake so navedene v oklepajih. Ker so rezultati zaokrože-
ni na najbližje celo število, se lahko nekatere vrednosti zdijo neskladne.
▲ Povprečen dosežek statistično značilno višji, kot v primerjani državi
▼ Povprečen dosežek statistično značilno nižji, kot v primerjani državi
bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji