Page 56 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 56
ela 3.1: Porazdelitev bralnih dosežkov PIRLS 2016

Država Povprečen bralni dosežek ▲
Ruska federacija 581 (2,2) ▲
3 Singapur 576 (3,2) ▲
2 † Hongkong 569 (2,7) ▲
Irska 567 (2,5) ▲
Finska 566 (1,8) ▲
Poljska 565 (2,1) ▲
Severna Irska 565 (2,2) ▲
Norveška (5) 559 (2,3) ▲
Kitajski Tajpej 559 (2,0) ▲
Anglija 559 (1,9) ▲
2 Latvija 558 (1,7) ▲
Švedska 555 (2,4) ▲
56 Madžarska 554 (2,9) ▲
Bolgarija 552 (4,2) ▲
† Združene države Amerike 549 (3,1) ▲
Litva 548 (2,6) ▲
Italija 548 (2,2) ▲
2 Danska 547 (2,1) ▲
Makao 546 (1,0) ▲
† Nizozemska 545 (1,7) ▲
Avstralija 544 (2,5) ▲
Češka republika 543 (2,1) ▲
1 2 Kanada 543 (1,8) ▲
Slovenija 542 (2,0) ▲
2 Avstrija 541 (2,4) ▲
Nemčija 537 (3,2) ▲
Kazahstan 536 (2,5) ▲
Slovaška 535 (3,1) ▲
3 Izrael 530 (2,5) ▲
2 Portugalska 528 (2,3) ▲
Španija 528 (1,7) ▲
Belgija (flamski del) 525 (1,9) ▲
Nova Zelandija 523 (2,2)

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61