Page 36 - Eva Klemenčič Mirazchiyski, Plamen V. Mirazchiyski. 2020. Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave bralne pismenosti (IEA PIRLS 2016 in ePIRLS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 15
P. 36
da bo bolj primerljiva s Švedsko in Finsko (čeprav je zaradi primerljivos­
ti trendov sodelovala tudi kot referenčna entiteta s svojim 4. razredom).
Nekaj držav pa je sodelovalo s petim razredom, ker sicer njihova popu­
lacija ne bi ustrezala zahtevi, da morajo biti učenci, v času testiranja, stari
najmanj 9,5 let. Gre za Anglijo, Malto in Novo Zelandijo.

Referenčne (ang. benchmarking) udeleženke
Buenos Aires, Argentina
Ontario, Kanada
Quebec, Kanada
Danska
Norveška
Moskva
angleščina/afrikanščina/zulu (JAR)
Andaluzija, Španija
Madrid, Španija

36 Abu Dabi, ZAE
Dubaj, ZAE

Sodelujoči izobraževalni sistemi v ePIRLS 2016:
Kanada
Kitajski Tajpej
Danska
Gruzija
Irska
Izrael
Italija
Norveška
Portugalska
Singapur
Slovenija
Švedska
Združeni arabski emirati (ZAE)
Združene države Amerike

Referenčne (ang. benchmarking) udeleženke
Abu Dabi, ZAE
Dubaj, UAE

Opomba: Norveška se je tudi pri ePIRLS odločila, da bo vključila popula­
cijo petošolcev.

bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v sloveniji
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41