Page 26 - Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2019. Digitalna knjižnica, Dissertationes 37
P. 26
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

Tabela 1: Spremembe v vrednotah in stališčih zaradi dela v organizaciji

Kazalniki, predloženi udeležencem FS v ocenjevanje Povprečno povišanje
BOB VCI KRIK

1 občutek pripadnosti 3,8 4,3 4,0

2 utrdil/a samozaupanje 3,4 3,7 3,8

3 zdaj srečnejši/a kot pred tem 3,4 4,0 3,5

4 občutek, da se lahko izrazim 3,2 3,0 4,0

5 samopotrditev 3,2 3,8 4,0

6 zdaj drugače gledam na svoj poklic 3,1 3,0 3,7

7 spremenil/a razumevanje/dojemanje “izobraževanja” 2,9 2,8 3,7

8 zdaj optirnističen/a glede možnosti lastnega zaposlovanja v priho- 2,9 2,5 4,2
dnosti

9 zdaj bolj cenim druge ljudi in skupine 2,6 1,3 3,8

10 spremenil/a dojemanje sveta in moje vloge v svetu 2,5 3,2 3,8

11 sem postal/a bolj kritičen/na do družbe in politike 2,4 3,3 3,5

12 zdaj bolj zaupam 2,2 2,8 2,2

13 spremenil/a sem pogled na brezposelnost 2,1 1,7 3,2

14 spremenil/la sem odnos do učenja 1,5 3,2 3,8

15 zdaj bolj cenim ljudi z učnimi težavami 1,2 2,0 4,2

Spremembe so bile ocenjene na 10-stopenjski Likertovi lestvici. Pozitivno spremembo so udeleženci
FS ocenili z najmanj 1 (zelo majhna) in največ 5 (zelo velika), negativno spremembo pa z -1 (zelo
majhna) do -5 (zelo velika); vrednost O so izbrali, če sprememba ni nastopila.

Na Zavodu Bob so udeleženci FS najbolj poudarili osebne transforma-
cijske vidike (občutek pripadnosti, samozaupanje, sreča, samoizražanje, sa-
mopotrditev), ki jim sledita kazalnika o spremenjenem razumevanju pok-
lica in izobraževanja ter kazalnik pozitivnega pogleda na lastno zaposlitev

26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31