Page 46 - Marjan Šimenc, Prispevki k didaktiki filozofije/etike. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 36
P. 46
prispevki k didaktiki filozofije/etike

prsti in očmi, ki pušča odprta vrata« (Jutranja zarja). To je končni cilj bra-
nja filozofije: naučiti se dobro brati. Lahko bi rekli celo, da ne beremo le
knjige, beremo svet. Branje kot dialog z besedilom, ki pušča za sabo sled na
robu knjige. Knjiga kot zvezek, kot beležka, branje kot pisanje na rob (če le
knjiga ni iz knjižnice). Težke pasuse, se pravi tiste, ki bi jih radi izpustili ali
celo izbrisali, strani, ki bi jih najraje iztrgali in sežgali, te si izpišimo in se k
njim znova vračajmo. Ena trditev iz knjige, zapisana na tablo, je tako lahko
zadosti močna, da nas vodi celo uro, morda celo vse leto.

46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51