Page 66 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 66
H TIM RYMLANOM.
145. L1545: »SO ist nu A. lo terpeti: živina, ptice, rybe se koleio inu moree, drevie se žge, zelišča se suše inu
nichts verdamlichs Ty mali, odpustlivi ieido, obtu tudi veden žaluio, vzdihaio inu žele tiga sodniga dne. H četertimu:
an denen / die in grehi, prez katerih v s teim vupanem oli offanem mi smo vže gvišnu otroci Božy skuzi to vero ratali,
Christo Jhesu sind / tim slabim životu ne naisi še te nebeske erbsčine nesmo posseli, mi imamo pag na to isto z dobrim,
die nicht nach dem moremo biti, bodo terdnim zevupanem čakati. H petimu: s to pomočio S. Duha, kadar smo mi v
Fleisch wandeln / pred Bugom na tih nadlugah oli na smerti, taku ie Bug per tih vernih suiem S. Duhum, aku glih
sondern nach dem vernih od Cristusa tu nih messu ne radu terpi, se smerti boy, taku S. Duh iznotra v nih sercei nee z
Geist.« V: »Qui non zakriveni, ampag Božymi oblubami trošta, nee nareia inu naklane, de se z vesseliem tei Božy voli
secundum carnem pred podado inu se gvišne pomuči inu odrešena troštaio. K šestimu: s teim vesselim
ambulant.« koncem, de tih vernih nadluge so nim nucne, dobre, nim h dobrimu prido, za
nimi pride tu večnu vesselie. K sedmimu: s teim Božym izvolenem, de ty, kir so
od Buga v ti večnusti izvoleni inu odločeni h timu večnimu lebnu inu potle h ti
pravi veri skuzi ta evangeli poklicani inu pravični tar čisti sturieni skuzi to
vero, ty isti imaio tudi s Cristusom red terpeti na tim sveitu. V le-tih pusle-
dnih bessedah imaio ty verni v nih nadlugah en velik, terde[n] trošt. D. Zag-
višuie terdnu vse verne, de so Bogu zavolo nega Synu cilu lubi inu de nee, naiso
neso cilu prez grehov, ne hoče ferdamnati inu de te lubezni, katero Bug pruti
nim ima, obena nadluga, oben angel ne hudič, obena oblast ne gosposčina oli
kaka druga reč ne odloči, ne rezdere, ne oberne inu doli ne perpravi.
OBtu uže zdai nei obeniga ferdamnena na tih,
kateri so v Cristusu Jezusu, kir ne hodio po
tim messei, temuč po tim Duhu.145 [2]Zakai ta postava
tiga Duha, kir živu della v tim Cristusu Jezusu, ie
mene rešila od te postave tiga greha inu te smerti.
Z[3] akai, kar ie tei postavi bilu nemogoče (zavolo,
kir ie skuzi tu messu bila šibka), tu istu ie Bug stu-
ril, kir ie poslal suiga lastniga Synu v eni podobi
tiga grešniga messa inu ie ta greh v tim messei sku-
zi ta greh ferdamnal, de[4] ta pravica, katero ta
postava
66
145. L1545: »SO ist nu A. lo terpeti: živina, ptice, rybe se koleio inu moree, drevie se žge, zelišča se suše inu
nichts verdamlichs Ty mali, odpustlivi ieido, obtu tudi veden žaluio, vzdihaio inu žele tiga sodniga dne. H četertimu:
an denen / die in grehi, prez katerih v s teim vupanem oli offanem mi smo vže gvišnu otroci Božy skuzi to vero ratali,
Christo Jhesu sind / tim slabim životu ne naisi še te nebeske erbsčine nesmo posseli, mi imamo pag na to isto z dobrim,
die nicht nach dem moremo biti, bodo terdnim zevupanem čakati. H petimu: s to pomočio S. Duha, kadar smo mi v
Fleisch wandeln / pred Bugom na tih nadlugah oli na smerti, taku ie Bug per tih vernih suiem S. Duhum, aku glih
sondern nach dem vernih od Cristusa tu nih messu ne radu terpi, se smerti boy, taku S. Duh iznotra v nih sercei nee z
Geist.« V: »Qui non zakriveni, ampag Božymi oblubami trošta, nee nareia inu naklane, de se z vesseliem tei Božy voli
secundum carnem pred podado inu se gvišne pomuči inu odrešena troštaio. K šestimu: s teim vesselim
ambulant.« koncem, de tih vernih nadluge so nim nucne, dobre, nim h dobrimu prido, za
nimi pride tu večnu vesselie. K sedmimu: s teim Božym izvolenem, de ty, kir so
od Buga v ti večnusti izvoleni inu odločeni h timu večnimu lebnu inu potle h ti
pravi veri skuzi ta evangeli poklicani inu pravični tar čisti sturieni skuzi to
vero, ty isti imaio tudi s Cristusom red terpeti na tim sveitu. V le-tih pusle-
dnih bessedah imaio ty verni v nih nadlugah en velik, terde[n] trošt. D. Zag-
višuie terdnu vse verne, de so Bogu zavolo nega Synu cilu lubi inu de nee, naiso
neso cilu prez grehov, ne hoče ferdamnati inu de te lubezni, katero Bug pruti
nim ima, obena nadluga, oben angel ne hudič, obena oblast ne gosposčina oli
kaka druga reč ne odloči, ne rezdere, ne oberne inu doli ne perpravi.
OBtu uže zdai nei obeniga ferdamnena na tih,
kateri so v Cristusu Jezusu, kir ne hodio po
tim messei, temuč po tim Duhu.145 [2]Zakai ta postava
tiga Duha, kir živu della v tim Cristusu Jezusu, ie
mene rešila od te postave tiga greha inu te smerti.
Z[3] akai, kar ie tei postavi bilu nemogoče (zavolo,
kir ie skuzi tu messu bila šibka), tu istu ie Bug stu-
ril, kir ie poslal suiga lastniga Synu v eni podobi
tiga grešniga messa inu ie ta greh v tim messei sku-
zi ta greh ferdamnal, de[4] ta pravica, katero ta
postava
66