Page 40 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 40
88. Scuzi. predguvor čez ta lyst
89. Gal 3,27,26. vica sama vela inu obstoy pred Bugom; le-ta pravica sama
sturi tiga človeka cilu inu popolnoma pravičniga inu svetiga
90. Taku. pred Bugom. Inu le-ta pravica drugiga nei, samuč tu večnu,
skrivnu napreivzetie inu odločene Božye, kir hoče timu člo-
91. Primož Trubar, veku, kir veruie v Božyga Synu, iz gnade, iz milosti, zabston
Tiga Noviga testa- odpustiti vse grehe, za lubiga, za pravičniga, za svetiga pred
menta ena dolga sebo, pred vsemi angeli, pred vsemi človeki inu pred vsemi
predguvor, 1557, zludiemi vekoma soditi, šacati inu deržati. Zakai ty kersče-
pog. XXXIII–XLV, v: niki v tim kerstu so to Cristusevo pravico oblekli inu nase
Jonatan Vinkler (ur.), perpravili inu s to pravo vero no ohrane inu obderže veko-
Primož Trubar, Tiga ma. Koker s. Paul govori, Gal. 3. »Vsi ti, kir so kersčeni, so
Noviga testamenta Cristusa oblekli inu so otroci Božy šuzi88 to vero v Jezusa
ena dolga predguvor Cristusa postali.«89 Bug Oča iz velike milosti zavolo Cristu-
seve martre vse ludi, kir deio pokuro, v Jezusa veruio, ima
1557, En regišter, inu derži za pravične inu za brumne, koker de bi oni nigdar
ena kratka postila obeniga greha ne bili sturili inu vse zapuvidi bili deržali po-
1558, Zbrana dela polnoma. Od le-te pravice, od katere ta človeska zastopnost
Primoža Trubarja inu modrost ništer ne vei, s. Paul v le-tim lystei nerveč inu
8, Ljubljana 2012, drugdi, glih tahu90 ty psalmi, preroki inu evangelisti pišeio
inu govore. Obtu ty nembški tolmačary inu iest za nimi tudi
84–129. zavolo bulšiga zastopa smo mi to bessedo s. Paula iustitia
Dei, pravica Božya tolmačili ta pravica, kir vela pred Bu-
gom, zakai s. Paul ne govori od te pravice, kir Bug ima sam v
sebi, po kateri vsakimu bo daial na sodni da[n] po nega dellu
inu zasluženu, temuč od te pravice, s katero nas Bug obdili
inu žegna zavolo Cristusa. Inu kateri prov veruie v Jezusa, ta
isti ima le-to pravo, obilno pravico inu bode od Buga za pra-
vičniga na sodni dan deržan inu obsoien. Od le-te pravice,
kir pride inu dobimo skuzi vero v Jezusa, smo mi zadosti
pissali v tim tretym deilu te naše perve predguvori;91 undu vi
od tiga več berite.
To
40
89. Gal 3,27,26. vica sama vela inu obstoy pred Bugom; le-ta pravica sama
sturi tiga človeka cilu inu popolnoma pravičniga inu svetiga
90. Taku. pred Bugom. Inu le-ta pravica drugiga nei, samuč tu večnu,
skrivnu napreivzetie inu odločene Božye, kir hoče timu člo-
91. Primož Trubar, veku, kir veruie v Božyga Synu, iz gnade, iz milosti, zabston
Tiga Noviga testa- odpustiti vse grehe, za lubiga, za pravičniga, za svetiga pred
menta ena dolga sebo, pred vsemi angeli, pred vsemi človeki inu pred vsemi
predguvor, 1557, zludiemi vekoma soditi, šacati inu deržati. Zakai ty kersče-
pog. XXXIII–XLV, v: niki v tim kerstu so to Cristusevo pravico oblekli inu nase
Jonatan Vinkler (ur.), perpravili inu s to pravo vero no ohrane inu obderže veko-
Primož Trubar, Tiga ma. Koker s. Paul govori, Gal. 3. »Vsi ti, kir so kersčeni, so
Noviga testamenta Cristusa oblekli inu so otroci Božy šuzi88 to vero v Jezusa
ena dolga predguvor Cristusa postali.«89 Bug Oča iz velike milosti zavolo Cristu-
seve martre vse ludi, kir deio pokuro, v Jezusa veruio, ima
1557, En regišter, inu derži za pravične inu za brumne, koker de bi oni nigdar
ena kratka postila obeniga greha ne bili sturili inu vse zapuvidi bili deržali po-
1558, Zbrana dela polnoma. Od le-te pravice, od katere ta človeska zastopnost
Primoža Trubarja inu modrost ništer ne vei, s. Paul v le-tim lystei nerveč inu
8, Ljubljana 2012, drugdi, glih tahu90 ty psalmi, preroki inu evangelisti pišeio
inu govore. Obtu ty nembški tolmačary inu iest za nimi tudi
84–129. zavolo bulšiga zastopa smo mi to bessedo s. Paula iustitia
Dei, pravica Božya tolmačili ta pravica, kir vela pred Bu-
gom, zakai s. Paul ne govori od te pravice, kir Bug ima sam v
sebi, po kateri vsakimu bo daial na sodni da[n] po nega dellu
inu zasluženu, temuč od te pravice, s katero nas Bug obdili
inu žegna zavolo Cristusa. Inu kateri prov veruie v Jezusa, ta
isti ima le-to pravo, obilno pravico inu bode od Buga za pra-
vičniga na sodni dan deržan inu obsoien. Od le-te pravice,
kir pride inu dobimo skuzi vero v Jezusa, smo mi zadosti
pissali v tim tretym deilu te naše perve predguvori;91 undu vi
od tiga več berite.
To
40