Page 38 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 38
predguvor čez ta lyst
78. Primož Trubar, Ta postava, človeska čez vse te druge dopade inu terdnu napreivzetie, ima ostati per
Tiga Noviga testa- pravica nei zadosti h taki veri, tar si nemu per ni hudu oli dobru godi. Aku pag take
menta ena dolga timu izveličanu, ta vere inu misli nema, ta isti prossi Boga zveistu za no, veden
predguvor, 1557, nebeska, Cristuseva beri inu poslušai to bessedo Božyo, često hodi h ti Božy mizi,
per /ni/79 biti. skuzi le-tu on bode dobil inu sprossil od Gospudi Boga v tim
pog. XXXVII, v: imeni Jezusa to pravo, živo vero, od katere s. Paul pisše inu
Jonatan Vinkler (ur.),
govori, inu tiga S. Duha inu vse, kar nemu sliši h timu večnimu
Primož Trubar, Tiga lebnu, amen. Eno izlago te vere vi tudi imate v ti
Noviga testamenta pervi predguvori, v tim 37. capituli.78
ena dolga predguvor
v kakovim zastopu s.
1557, En regišter,
ena kratka postila Paul le-te try besede, pravica, pravičin inu
1558, Zbrana dela pravičnu sturiene, iemle.
Primoža Trubarja
8, Ljubljana 2012, LE-tei dvei bessedi, iustitia Dei, pravica Božya, katero
Nembci tolmačuio Gerechtigkeit die vor Gott gilt,80 inu ius-
95–101. tus, pravičin, s. Paul v le-tim lystei inu drugdi v enim drugim
zastopu, koker tu S. pismu v naketerih mest/i/h inu koker se v
80. Pravičnost, ki tim gmain človeskim govorienu, iemle. Zakai ta besseda pravi-
velja pred Bogom. ca v tim gmain govorienu inu v tim S. pismu se pravi inu zas-
topi dati inu sturiti vsakimu človeku, kar ie prov, spodobnu inu
79. Besedilo je kar nemu sliši. Pravičin pag ie le-ta, kir se brumsku, poštenu
poškodovano derži, nikomer krivine ne syle ne dei, vsakimu taku sturi, kok-
do neberljivosti. er Cristus vely, Math. 7, »koker bi on hotel, da bi se nemu
sturilu«.81 Inu le-ta pravica se imenuie ena postavna, zapuvidna
81. Mt 7,12. Zapis Ty pravi kersčeniki inu človeska pravica zavolo, kir se taka pravica od ludi
temeljnega krščan- le z le-to brumo inu dopernaša po tih Božyh postavah inu zapuvidah.
pravico nih veist
skega etičnega myr- Ampag v le-tim lystei inu drugdi v tim S. pismu te bes-
imperativa ali t. i. sede pravica inu pravičin bode v enim drugim zastopu vzeta
inu nucana. V tim zastopu, v katerim ie ta Abacuc prerok, 2,
zlatega pravila: govuril, kir ie taku dial: »Ta pravičin bode iz te suie vere
Tako torej vse, kar živ.«82 Le-te bessede s. Paul, Gal. 3, Ro. 1, le-taku izlaga,
hočete, da bi ljudje
storili vam, tudi vi kir
storite njim!
82. Hab 2,4; referen-
ca v: Rim 1,17
in Gal 3,11.
38
78. Primož Trubar, Ta postava, človeska čez vse te druge dopade inu terdnu napreivzetie, ima ostati per
Tiga Noviga testa- pravica nei zadosti h taki veri, tar si nemu per ni hudu oli dobru godi. Aku pag take
menta ena dolga timu izveličanu, ta vere inu misli nema, ta isti prossi Boga zveistu za no, veden
predguvor, 1557, nebeska, Cristuseva beri inu poslušai to bessedo Božyo, često hodi h ti Božy mizi,
per /ni/79 biti. skuzi le-tu on bode dobil inu sprossil od Gospudi Boga v tim
pog. XXXVII, v: imeni Jezusa to pravo, živo vero, od katere s. Paul pisše inu
Jonatan Vinkler (ur.),
govori, inu tiga S. Duha inu vse, kar nemu sliši h timu večnimu
Primož Trubar, Tiga lebnu, amen. Eno izlago te vere vi tudi imate v ti
Noviga testamenta pervi predguvori, v tim 37. capituli.78
ena dolga predguvor
v kakovim zastopu s.
1557, En regišter,
ena kratka postila Paul le-te try besede, pravica, pravičin inu
1558, Zbrana dela pravičnu sturiene, iemle.
Primoža Trubarja
8, Ljubljana 2012, LE-tei dvei bessedi, iustitia Dei, pravica Božya, katero
Nembci tolmačuio Gerechtigkeit die vor Gott gilt,80 inu ius-
95–101. tus, pravičin, s. Paul v le-tim lystei inu drugdi v enim drugim
zastopu, koker tu S. pismu v naketerih mest/i/h inu koker se v
80. Pravičnost, ki tim gmain človeskim govorienu, iemle. Zakai ta besseda pravi-
velja pred Bogom. ca v tim gmain govorienu inu v tim S. pismu se pravi inu zas-
topi dati inu sturiti vsakimu človeku, kar ie prov, spodobnu inu
79. Besedilo je kar nemu sliši. Pravičin pag ie le-ta, kir se brumsku, poštenu
poškodovano derži, nikomer krivine ne syle ne dei, vsakimu taku sturi, kok-
do neberljivosti. er Cristus vely, Math. 7, »koker bi on hotel, da bi se nemu
sturilu«.81 Inu le-ta pravica se imenuie ena postavna, zapuvidna
81. Mt 7,12. Zapis Ty pravi kersčeniki inu človeska pravica zavolo, kir se taka pravica od ludi
temeljnega krščan- le z le-to brumo inu dopernaša po tih Božyh postavah inu zapuvidah.
pravico nih veist
skega etičnega myr- Ampag v le-tim lystei inu drugdi v tim S. pismu te bes-
imperativa ali t. i. sede pravica inu pravičin bode v enim drugim zastopu vzeta
inu nucana. V tim zastopu, v katerim ie ta Abacuc prerok, 2,
zlatega pravila: govuril, kir ie taku dial: »Ta pravičin bode iz te suie vere
Tako torej vse, kar živ.«82 Le-te bessede s. Paul, Gal. 3, Ro. 1, le-taku izlaga,
hočete, da bi ljudje
storili vam, tudi vi kir
storite njim!
82. Hab 2,4; referen-
ca v: Rim 1,17
in Gal 3,11.
38