Page 388 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 388
H TIMU TITU
losti, prez našiga zaslužena izvelyčal, v tim kerstu od gre-
hov oppral inu S. Duhum ponuvil. Potle vely, de se pred
vnucnim dišputiranem inu pred kecary varuio. Na koncu
vely, de k nemu pride, oli poprei nekar, temuč kadar dru-
ge pridigarie na nega meisti v to Creto pošle. Le-ta lyst ie
skorai timu pervimu h Timoteu povsod glih, ie lep inu
priden.
TA I. CAPITUL.
A. Vissoku suie poklycane, suio vero inu vupane vzdiguie, de ie sa-
miga Boga inu nega Synu, nekar človeiski hlapec inu sel. Inu de nega
vera ie ta praua, stara, katero so vsi izvoleni od začetka tiga svita
imeili. Inu nega vera ie risnična, samiga Cristusa, skuzi katero on
inu vsi ty, kir taku koker on veruio, bodo gvišnu posseli ta večni le-
ben, zakai tu ie Bug oblubil od večnusti, tiga neso vsi ludy veidili,
zdai pag on tu ž nega pridigo resodeva. S teimi bessedami hoče vse
ludi napelati, de nega vuku veruio. B. Vely, de povsod po meistih inu
po tergih stariši, tu ie, zastopni, modri, brumni pridigary, se posta-
uio zavolo, kir ty ludy, aku hote biti izvelyčani, moraio ta evangeli-
ski navuk slišati inu slušati, de te preproste vuče, te nepokurne svare,
tim zupernikom, falš vučenikom nih vusta zamaše inu na meistu tih
laž inu basni to risnico pridiguio inu zasade. Na konzu praui, de
tim vernim so vse zdrave špendie čyste, mogo iesti vsag dan prez gre-
ha, inu ty, kir prepovedaio messu, iaica, maslu v petig, v soboto iei-
sti, so veliki hynavci, se z Bugom, z vero hualio, oli nih diane priču-
io, de od Buga, ne od nega bessede inu zapuvid ništer ne derže.
Paulus,
388
losti, prez našiga zaslužena izvelyčal, v tim kerstu od gre-
hov oppral inu S. Duhum ponuvil. Potle vely, de se pred
vnucnim dišputiranem inu pred kecary varuio. Na koncu
vely, de k nemu pride, oli poprei nekar, temuč kadar dru-
ge pridigarie na nega meisti v to Creto pošle. Le-ta lyst ie
skorai timu pervimu h Timoteu povsod glih, ie lep inu
priden.
TA I. CAPITUL.
A. Vissoku suie poklycane, suio vero inu vupane vzdiguie, de ie sa-
miga Boga inu nega Synu, nekar človeiski hlapec inu sel. Inu de nega
vera ie ta praua, stara, katero so vsi izvoleni od začetka tiga svita
imeili. Inu nega vera ie risnična, samiga Cristusa, skuzi katero on
inu vsi ty, kir taku koker on veruio, bodo gvišnu posseli ta večni le-
ben, zakai tu ie Bug oblubil od večnusti, tiga neso vsi ludy veidili,
zdai pag on tu ž nega pridigo resodeva. S teimi bessedami hoče vse
ludi napelati, de nega vuku veruio. B. Vely, de povsod po meistih inu
po tergih stariši, tu ie, zastopni, modri, brumni pridigary, se posta-
uio zavolo, kir ty ludy, aku hote biti izvelyčani, moraio ta evangeli-
ski navuk slišati inu slušati, de te preproste vuče, te nepokurne svare,
tim zupernikom, falš vučenikom nih vusta zamaše inu na meistu tih
laž inu basni to risnico pridiguio inu zasade. Na konzu praui, de
tim vernim so vse zdrave špendie čyste, mogo iesti vsag dan prez gre-
ha, inu ty, kir prepovedaio messu, iaica, maslu v petig, v soboto iei-
sti, so veliki hynavci, se z Bugom, z vero hualio, oli nih diane priču-
io, de od Buga, ne od nega bessede inu zapuvid ništer ne derže.
Paulus,
388