Page 386 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 386
PREDGUVOR ČEZ TA LYST
za sebo inu na nega meistu ie Tita pustil, on ie v to Cesa-
rio, potle v Ierusalem inu spet v to Antiohio vlekal ter
kersčenike v ti veri terdil inu v nih nadlugah, kir so za vere
volo terpeli, troštal. Oli v tim, kadar ie Titus v Creti bil,
nei pred zludiem inu pred hudimi ludmi obeniga myru ne
pokoia imel. Zakai ta hudič ie štyri žlaht zupernike v ti
cretinski cerqui, kir so tudi hoteli biti pravi kersč eniki,
obudil. Ty eni so bili samohvalci, so za prazne hvale od sa-
Samohvalci, mi sebe začeli pridigati. Tiga Titus nei dopustil, zatu ie
po/navlav/ci/ od nih povsod bil reznešen. Ty drugi so bili Iudi, ty so
h pridigovanu. hoteli te iudovske ceremonie, službe od praznikov, obre-
Iudi. zovane, od špendie tudi v to kersčansko vero perpraviti
inu zmešati, koker de bi tudi potrebne bile h timu izve-
Spotlivci vseh ver. lyčanu, tiga Titus nei hotel terpeti, zatu so ga souvražili,
Zamerkavci. dolžili, on Božye postave, zapuvidi inu službe doli tarre.
Ty trety so bili ty špotlivci, kir so iz vsiga, kar ie Titus od
Buga, od sodniga dne, od vstanena, od smerti, od večniga
lebna govuril inu pridigal, špot delali. Ty četerti so ga
dolžili, on sam hoče vse riči po sui voli rovnati, nikomer
raven sebe pustiti v ti cerqvi kai velati etc. Le-te riči, ka-
dar ie s. Paul zaslišal, ie Titu le-ta lyst pissal, v nim ga tro-
štal, vučil, koku se ima pruti takim inu ž nega stanum der-
žati. Inu de le-ta nega lyst tim zupernikom more naprei
položyti inu ž nim nih zubpergovorenu inu reznašanu se
braniti. Tulikain, kai ie s. Paula naredilu, de ie le-ta lyst
pissal, druga reč nekar, samuč ta velika lubezan inu skerb,
kir ie on imel pruti Titu inu vsem kersčenikom v ti insuli
Creti inu po vsim sveitu. Argument,
386
za sebo inu na nega meistu ie Tita pustil, on ie v to Cesa-
rio, potle v Ierusalem inu spet v to Antiohio vlekal ter
kersčenike v ti veri terdil inu v nih nadlugah, kir so za vere
volo terpeli, troštal. Oli v tim, kadar ie Titus v Creti bil,
nei pred zludiem inu pred hudimi ludmi obeniga myru ne
pokoia imel. Zakai ta hudič ie štyri žlaht zupernike v ti
cretinski cerqui, kir so tudi hoteli biti pravi kersč eniki,
obudil. Ty eni so bili samohvalci, so za prazne hvale od sa-
Samohvalci, mi sebe začeli pridigati. Tiga Titus nei dopustil, zatu ie
po/navlav/ci/ od nih povsod bil reznešen. Ty drugi so bili Iudi, ty so
h pridigovanu. hoteli te iudovske ceremonie, službe od praznikov, obre-
Iudi. zovane, od špendie tudi v to kersčansko vero perpraviti
inu zmešati, koker de bi tudi potrebne bile h timu izve-
Spotlivci vseh ver. lyčanu, tiga Titus nei hotel terpeti, zatu so ga souvražili,
Zamerkavci. dolžili, on Božye postave, zapuvidi inu službe doli tarre.
Ty trety so bili ty špotlivci, kir so iz vsiga, kar ie Titus od
Buga, od sodniga dne, od vstanena, od smerti, od večniga
lebna govuril inu pridigal, špot delali. Ty četerti so ga
dolžili, on sam hoče vse riči po sui voli rovnati, nikomer
raven sebe pustiti v ti cerqvi kai velati etc. Le-te riči, ka-
dar ie s. Paul zaslišal, ie Titu le-ta lyst pissal, v nim ga tro-
štal, vučil, koku se ima pruti takim inu ž nega stanum der-
žati. Inu de le-ta nega lyst tim zupernikom more naprei
položyti inu ž nim nih zubpergovorenu inu reznašanu se
braniti. Tulikain, kai ie s. Paula naredilu, de ie le-ta lyst
pissal, druga reč nekar, samuč ta velika lubezan inu skerb,
kir ie on imel pruti Titu inu vsem kersčenikom v ti insuli
Creti inu po vsim sveitu. Argument,
386