Page 311 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 311
II. CAP. 37
TA II. CAP.
A. Skerbi tudi za te kersčenike, katere nei znal ne vidil, zakai,
pravi on, skuzi znane inu zguvori se ty ludie vmei sebo troštaio, pe-
riazen terdio inu eden drugimu te Božye skrivne ričy rezodevaio, de
Cristusa, v katerim vse nebesku blagu tečy, spoznaio inu h timu celi-
mu nebeskimu navuku prideio. Potle vely, de se varuio pred člove-
skimi kunštnimi inu modrimi navuki, kir so timu evangeliu zubper,
de se Cristusa derže, per nim samim ostano do konca. Inu de ty, kir
so h pravi veri prišli, de za tu zahvalio Boga. B. Vely inu vissoku
opomina, de se varuio pred aydovskimi inu iudovskimi modrimi, tei
človeski norski pameti perietnivimi navuki inu falš vučeniki, kir te
verne s kunštnimi, l/e/pimi bessedami od te vere na Cristusa, de on
sam, obena druga reč nas izvelyča, odpelaio. Zakai tedai ty aydovski
filozofi so iz človeske modrusti inu pameti inu ty Iudy iz Moizese-
vih postav inu zapuvid (koker zdai tu papežniki, kir lažeioč povsod
vpyo inu pravio, de nih vera ie ta prava inu stara) dosti kersčenikov
zapelali. Obtu tukai s. Paul vely na take gledati, pred nih vukum se
varovati. Inu de le samuč per Cristusu vsiga, kar v nebessa potribu-
io, isčeio, per nim samim naido cilu, polnu odrešitvu od vsiga zlega.
Zakai v Cristusu prebiva tu cilu Bogastvu, on ie vsigamogoč, milo-
stiv. Obtu on hoče inu more te verne sam, prez vseh drugih ričy inu
službi, prez obreze izvelyčati. V samim Cristusu imamo obilnu inu
popolnoma, kar h timu izvelyčanu potribuiemo. Za teim pravi, de
na meisti te obreze ie ta kerst od Cristusa postavlen. Inu de le skuzi
Cristusevo martro imamo odpusčane vseh grehov, on ie te naše za-
pissane grehe v ti naši visty s to nega kryo doli izbrissal inu ie nas od
te hudyčeve oblasti odkupil inu odrešil. C. Vely, de ty kers-
K čeniki
311
TA II. CAP.
A. Skerbi tudi za te kersčenike, katere nei znal ne vidil, zakai,
pravi on, skuzi znane inu zguvori se ty ludie vmei sebo troštaio, pe-
riazen terdio inu eden drugimu te Božye skrivne ričy rezodevaio, de
Cristusa, v katerim vse nebesku blagu tečy, spoznaio inu h timu celi-
mu nebeskimu navuku prideio. Potle vely, de se varuio pred člove-
skimi kunštnimi inu modrimi navuki, kir so timu evangeliu zubper,
de se Cristusa derže, per nim samim ostano do konca. Inu de ty, kir
so h pravi veri prišli, de za tu zahvalio Boga. B. Vely inu vissoku
opomina, de se varuio pred aydovskimi inu iudovskimi modrimi, tei
človeski norski pameti perietnivimi navuki inu falš vučeniki, kir te
verne s kunštnimi, l/e/pimi bessedami od te vere na Cristusa, de on
sam, obena druga reč nas izvelyča, odpelaio. Zakai tedai ty aydovski
filozofi so iz človeske modrusti inu pameti inu ty Iudy iz Moizese-
vih postav inu zapuvid (koker zdai tu papežniki, kir lažeioč povsod
vpyo inu pravio, de nih vera ie ta prava inu stara) dosti kersčenikov
zapelali. Obtu tukai s. Paul vely na take gledati, pred nih vukum se
varovati. Inu de le samuč per Cristusu vsiga, kar v nebessa potribu-
io, isčeio, per nim samim naido cilu, polnu odrešitvu od vsiga zlega.
Zakai v Cristusu prebiva tu cilu Bogastvu, on ie vsigamogoč, milo-
stiv. Obtu on hoče inu more te verne sam, prez vseh drugih ričy inu
službi, prez obreze izvelyčati. V samim Cristusu imamo obilnu inu
popolnoma, kar h timu izvelyčanu potribuiemo. Za teim pravi, de
na meisti te obreze ie ta kerst od Cristusa postavlen. Inu de le skuzi
Cristusevo martro imamo odpusčane vseh grehov, on ie te naše za-
pissane grehe v ti naši visty s to nega kryo doli izbrissal inu ie nas od
te hudyčeve oblasti odkupil inu odrešil. C. Vely, de ty kers-
K čeniki
311