Page 297 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 297
III. CAP. 30
ci, varyte se pred rezrezanem. [3]Zakai mi smo tu ob- poslušati, /bu/gati
bessedo Božyo,
rezane, kir služimo Bogu v tim Duhu inu se hvalimo brumni biti, oli ne
kar na nih brumo,
v Cristusu Jezusu inu se ne zanašamo na tu messu, [4] temuč na to, od Cri
stusa nim dano, se
koker bi se iest dobru tudi mogel na tu messu zane- zanesti, od dan do
dne v veri, v Božym
sti. Aku se kei enimu drugimu zdy, de se mora na spoznanu goriiemati
inu rasti, po Božy
messu zenesti, iest veliku več, [5]iest sem obreizan na reguli, vuku vse nih
ričy deržati.
osmi dan, iest sem iz tih izraelskih ludy, iz te žlahte 2. Cor. 11,
Act. 23.
Beniamin, en Iud iz tih Iudov, po tim ordnu en fa-
rizeus, po[6] teim ayffru en preganavec te cerqve, po
tei pravici, kir ie v ti postavi, sem iest bil prez svarra.
[7]Oli te ričy, katere so bile meni h dobitku, te sem za
eno škodo šacal zavolo Cristusa. [8]Zakai iest vse ričy
za škodo šacam pruti timu previssokimu spoznanu
Jezusa Cristusa, muiga Gospudi, za kateriga volo
iest vse riči za škodo deržim inu ie deržim za govna,
de le iest Cristusa dobim [9]inu de v nim bodem nai-
den. De iest nema[m]to muio ptavico,426 kir pryde iz 426. Pravico.
te postave, temuč to, kir skuzi to vero v Cristusa
pride. Tu ie, to pravico, kir pryde od Buga skuzi to
vero, de[10] ga spoznam, inu to muč nega gorivstaiena
inu tu tovarištvu tiga nega terplena, de tei nega
smerti bom podoben. De[11] iest tudi v tim gori-
H ij vstaienu
297
ci, varyte se pred rezrezanem. [3]Zakai mi smo tu ob- poslušati, /bu/gati
bessedo Božyo,
rezane, kir služimo Bogu v tim Duhu inu se hvalimo brumni biti, oli ne
kar na nih brumo,
v Cristusu Jezusu inu se ne zanašamo na tu messu, [4] temuč na to, od Cri
stusa nim dano, se
koker bi se iest dobru tudi mogel na tu messu zane- zanesti, od dan do
dne v veri, v Božym
sti. Aku se kei enimu drugimu zdy, de se mora na spoznanu goriiemati
inu rasti, po Božy
messu zenesti, iest veliku več, [5]iest sem obreizan na reguli, vuku vse nih
ričy deržati.
osmi dan, iest sem iz tih izraelskih ludy, iz te žlahte 2. Cor. 11,
Act. 23.
Beniamin, en Iud iz tih Iudov, po tim ordnu en fa-
rizeus, po[6] teim ayffru en preganavec te cerqve, po
tei pravici, kir ie v ti postavi, sem iest bil prez svarra.
[7]Oli te ričy, katere so bile meni h dobitku, te sem za
eno škodo šacal zavolo Cristusa. [8]Zakai iest vse ričy
za škodo šacam pruti timu previssokimu spoznanu
Jezusa Cristusa, muiga Gospudi, za kateriga volo
iest vse riči za škodo deržim inu ie deržim za govna,
de le iest Cristusa dobim [9]inu de v nim bodem nai-
den. De iest nema[m]to muio ptavico,426 kir pryde iz 426. Pravico.
te postave, temuč to, kir skuzi to vero v Cristusa
pride. Tu ie, to pravico, kir pryde od Buga skuzi to
vero, de[10] ga spoznam, inu to muč nega gorivstaiena
inu tu tovarištvu tiga nega terplena, de tei nega
smerti bom podoben. De[11] iest tudi v tim gori-
H ij vstaienu
297