Page 200 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 200
. Apd 16,3; 18,18. PREDGUVOR ČEZ TA LYST
lo, prez vseh Moizesevih postav inu prez vseh suih lastnih
325. Pridiguie. dobrih dell. Kadar ie pag s. Paul od nih drugom bil vlekel,
326. Katero. zdaici so h tim Galatariem inu falš iudovski pridigary bili
prišli, ty so se hvalili, de oni so ty pravi vučeniki inu mlaiši tih
iogrov, oni to pravo vero vuče. S. Paulus ie nee zepelal, kir ie
vučil, de le ta sama vera v Jezusa sturi človeka brumniga pred
Bugom inu izveliča. Zakai Bug ie tudi postavil tu obrezane,
te sobote, te offre. Svinskiga messa ne ieisti inu zapovedal te
Desset zapuvidi deržati. Inu Paulus sam derži te Moizeseve
postave, on ie suiga mlaišiga Timotea pustil obrezati. Act. 16.
Se ie obril. Act. 18. 324Obtu ta vera sama ne izveliča. S takimi
bessedami so oni te preproste Galatarie odpelali, de so se
pustili obrezati inu te druge iudovske postave inu službe
deržali koker potrebne h timu izveličanu. Le-tu, kadar ie s.
Paul v Rymi v ieči zaslišal, piše tim Galatariem le-ta lyst suio
lastno roko. S teim ie on hotel nee, kir so zmoteni inu zepe-
lani bili, spet na pravi pot, h ti pravi veri perpraviti. Obtu on
v tima dveima pervima capitula od suiga čudniga poklicane h
timu pridigarstvu veliku govori, de ie on od samiga Jezusa po
syli na kersčansko vero preobernen inu od nega inu nekar od
iogrov oli od ludi k animu pridigariu postavlen. Inu ta evan-
geli, kir on pridiguio,325 se ga nei od iogrov oli od ludi navu-
čil, temuč od samiga Božyga Synu Jezusa Cristusa skuzi to
rezodivene inu prikazno. Inu ta nega evangeli inu pridigo so
potle stuprov čez dosti leit tudi ty nervegši iogri poterdili,
zakai on ie taku dobru koker ty iogri v Božyh ričeh bil vučen
inu zastopen. Inu on ie enkrat s. Petra zavolo nega hynavči-
ne, s hatero326 ie te šibke ayde v ti veri motil, očitu štraifal.
Obtu se ima nega vuku terdnu verovati. Potle na koncu tiga
drugiga
200
lo, prez vseh Moizesevih postav inu prez vseh suih lastnih
325. Pridiguie. dobrih dell. Kadar ie pag s. Paul od nih drugom bil vlekel,
326. Katero. zdaici so h tim Galatariem inu falš iudovski pridigary bili
prišli, ty so se hvalili, de oni so ty pravi vučeniki inu mlaiši tih
iogrov, oni to pravo vero vuče. S. Paulus ie nee zepelal, kir ie
vučil, de le ta sama vera v Jezusa sturi človeka brumniga pred
Bugom inu izveliča. Zakai Bug ie tudi postavil tu obrezane,
te sobote, te offre. Svinskiga messa ne ieisti inu zapovedal te
Desset zapuvidi deržati. Inu Paulus sam derži te Moizeseve
postave, on ie suiga mlaišiga Timotea pustil obrezati. Act. 16.
Se ie obril. Act. 18. 324Obtu ta vera sama ne izveliča. S takimi
bessedami so oni te preproste Galatarie odpelali, de so se
pustili obrezati inu te druge iudovske postave inu službe
deržali koker potrebne h timu izveličanu. Le-tu, kadar ie s.
Paul v Rymi v ieči zaslišal, piše tim Galatariem le-ta lyst suio
lastno roko. S teim ie on hotel nee, kir so zmoteni inu zepe-
lani bili, spet na pravi pot, h ti pravi veri perpraviti. Obtu on
v tima dveima pervima capitula od suiga čudniga poklicane h
timu pridigarstvu veliku govori, de ie on od samiga Jezusa po
syli na kersčansko vero preobernen inu od nega inu nekar od
iogrov oli od ludi k animu pridigariu postavlen. Inu ta evan-
geli, kir on pridiguio,325 se ga nei od iogrov oli od ludi navu-
čil, temuč od samiga Božyga Synu Jezusa Cristusa skuzi to
rezodivene inu prikazno. Inu ta nega evangeli inu pridigo so
potle stuprov čez dosti leit tudi ty nervegši iogri poterdili,
zakai on ie taku dobru koker ty iogri v Božyh ričeh bil vučen
inu zastopen. Inu on ie enkrat s. Petra zavolo nega hynavči-
ne, s hatero326 ie te šibke ayde v ti veri motil, očitu štraifal.
Obtu se ima nega vuku terdnu verovati. Potle na koncu tiga
drugiga
200