Page 133 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 133
TA X. CAP. 41
te postave Božye, temuč sem tei Cristusevi postavi
podveržen),241 de bi te, kir so prez te postave, dobil. [22]
Tim šibkim sem se sturil koker šibag, de bi te šibke 241. Prevodna reši
dobil. Iest sem se vsakimu vsaku sturil, de bi iz vseh tev »(naisi nesem
vsai naketere ohranil. [23]Le-tu pag iest deim zavolo prez te postave Bož
tiga evangelia, de bom nega diležin. ye, temuč sem tei
Ne[24] veiste li vi, de ty, kir vštric teko, de vsi te- B Cristusevi postavi
ko, oli le en sam vzame ta palli[?] Tecite tedai vi Nei zadosti začeti te- podveržen)« posne
či, verovati, temuč v ma L1545: »21Denen
ti veri, v teku do die on Gesetz sind /
taku, de popadete. [25]Sledni, kir se fehta, ta se mas- konca ostati. bin ich als on Gese
sa na vseh ričeh. Oni za tiga volo, de eno strohneno ii. Thi. iiii, tz worden / (So ich
crono prymo, mi pag eno nestrohneno. [26]Iest pag i. Pet. v. doch nicht on Gese
tz bin fur Gott / son
taku tečem nekar na negvišnu, iest taku fehtam ne- dern bin in dem ge
kar, koker bi hotel ta lufft secati. [27]Temuč iest te- setz Christi) Auff das
pem muie tellu inu perganem v to službo, de se ko- ich die / so on Gese
ku ne pergodi, de bi iest drugim pridigal inu sam tz sind / gewinne.«
zaveržen bil. V: » 21iis qui sub
TA X. CAP. lege sunt, qua
si sub lege essem
A. S teimi exempli inu Božymi grozovitimi štraifingami iz Stariga testa- (cum ipse non es
menta spryča, de nei zadosti h timu večnimu lebnu začeti prov verovati, pu- sem sub lege) ut eos
stiti od grehov, kerstiti se inu obhaiati, temuč ostati v ti pravi pokuri inu veri qui sub lege erant,
do smerti. Math. 24.242 Zakai ta stara cerkov, ty Izraelitary, kadar so iz lucrifacerem : iis qui
Egypta vlekli, so tudi bili kersčeni inu so ieli duhovsku tu tellu Cristusevu inu sine lege erant, ta
pyli to nega kry, tu ie, oni so verovali, de Cristus nekar le samuč nim pomaga mquam sine lege
na tim sveitu, temuč de tudi nim bo nih grehe odpustil inu rešil od hudiča etc. essem (cum sine
Oli kadar per taki veri v ti pusčavi, mnogeterih izkušnavah inu do smerti neso lege Dei non essem
ostali, temuč so malikovali, enu zlatu telle molili, okuli nega plessali, curbali, : sed in lege essem
zubper nih duhovsko inu deželsko gosposčino mermrali, želeli po drugi špendij. Christi) ut lucrifa
Zatu so oni čestu inu groznu štraifani inu končevani bili, de od nih vseh, cerem eos qui sine
lege erant.«
E ij katerih 242. Mt 24,42.
133
te postave Božye, temuč sem tei Cristusevi postavi
podveržen),241 de bi te, kir so prez te postave, dobil. [22]
Tim šibkim sem se sturil koker šibag, de bi te šibke 241. Prevodna reši
dobil. Iest sem se vsakimu vsaku sturil, de bi iz vseh tev »(naisi nesem
vsai naketere ohranil. [23]Le-tu pag iest deim zavolo prez te postave Bož
tiga evangelia, de bom nega diležin. ye, temuč sem tei
Ne[24] veiste li vi, de ty, kir vštric teko, de vsi te- B Cristusevi postavi
ko, oli le en sam vzame ta palli[?] Tecite tedai vi Nei zadosti začeti te- podveržen)« posne
či, verovati, temuč v ma L1545: »21Denen
ti veri, v teku do die on Gesetz sind /
taku, de popadete. [25]Sledni, kir se fehta, ta se mas- konca ostati. bin ich als on Gese
sa na vseh ričeh. Oni za tiga volo, de eno strohneno ii. Thi. iiii, tz worden / (So ich
crono prymo, mi pag eno nestrohneno. [26]Iest pag i. Pet. v. doch nicht on Gese
tz bin fur Gott / son
taku tečem nekar na negvišnu, iest taku fehtam ne- dern bin in dem ge
kar, koker bi hotel ta lufft secati. [27]Temuč iest te- setz Christi) Auff das
pem muie tellu inu perganem v to službo, de se ko- ich die / so on Gese
ku ne pergodi, de bi iest drugim pridigal inu sam tz sind / gewinne.«
zaveržen bil. V: » 21iis qui sub
TA X. CAP. lege sunt, qua
si sub lege essem
A. S teimi exempli inu Božymi grozovitimi štraifingami iz Stariga testa- (cum ipse non es
menta spryča, de nei zadosti h timu večnimu lebnu začeti prov verovati, pu- sem sub lege) ut eos
stiti od grehov, kerstiti se inu obhaiati, temuč ostati v ti pravi pokuri inu veri qui sub lege erant,
do smerti. Math. 24.242 Zakai ta stara cerkov, ty Izraelitary, kadar so iz lucrifacerem : iis qui
Egypta vlekli, so tudi bili kersčeni inu so ieli duhovsku tu tellu Cristusevu inu sine lege erant, ta
pyli to nega kry, tu ie, oni so verovali, de Cristus nekar le samuč nim pomaga mquam sine lege
na tim sveitu, temuč de tudi nim bo nih grehe odpustil inu rešil od hudiča etc. essem (cum sine
Oli kadar per taki veri v ti pusčavi, mnogeterih izkušnavah inu do smerti neso lege Dei non essem
ostali, temuč so malikovali, enu zlatu telle molili, okuli nega plessali, curbali, : sed in lege essem
zubper nih duhovsko inu deželsko gosposčino mermrali, želeli po drugi špendij. Christi) ut lucrifa
Zatu so oni čestu inu groznu štraifani inu končevani bili, de od nih vseh, cerem eos qui sine
lege erant.«
E ij katerih 242. Mt 24,42.
133