Page 130 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 130
235. Prevodna re TA I. LYST H TIM CORINTARIEM.
šitev »(kir tu vei ietne Bogu, zakai aku mi ieimo, ne bomo zatu bul-
dene imaš)« po ši, aku mi pag ne ieimo, ne bomo zatu mane imeili.
snema L1545: » [9]Ampag gledaite, de ta vaša slobodnost ne rata k
animu udarcu tim šibkim. [10]Zakai aku gdu tebe (kir
10Denn so dich tu veidene imaš)235 v ti malikovi hyši per myzi sede-
(der du das Erkent čiga zagleda, ne bode li tiga istiga veist, kir ie ši-
bag, pernaredna ieisti te riči, kir so offrane tim ma-
nis hast) jemand likom[?] [11]Inu taku ta brat, kir ie šibag, za kateriga
sehe zu Tische si volo ie Cristus umerl, zavolo tuiga veidene pogine.
tzen im Götzen [12]Inu taku, kir grešite na tih bratih inu ranite nih
hause / wird nicht šibko veist, na Cristusu grešite. O[13] btu, aku ta
sein Gewissen / die spyža muiga brata zmoti, taku nečo ieisti nigdar
weil er schwach ist messa, de muiga brata ne zblaznim.
/ verursachet / das
Götzenopffer zu es TA IX. CAP.
sen?« A. V le-tim capituli še bule ta nega vuk zubper ter prekunštne kersčenike
V: » 10Si enim quis terdi, de ty šibki preprosti novy kersčeniki s to kersčansko frayngo inu s teimi
viderit eum, qui ha ričmi, kir neso prepovedane ne zapovedane, se nemaio v ti veri zmotiti. Za-
bet scientiam, in kai on sam, kir ie en ioger, z velikimi daruvi darovan, inu kir ie te Corinta-
idolio recumbentem rie na kersčansmo vero preobernil, dosti riči, kir so nemu bile od Buga dopu-
: nonne conscientia sčene, koker od vseh spyž ieisti, suio ženo sebo voditi, žold od suih farmanov
ejus, cum sit infir vzeti, nei sturil, ne vzel, de ty šibki kersčeniki v ti veri od nega ne bodo zbla-
ma, ædificabitur ad zneni inu tudi ty nega zuperniki ne mogo reči, on pridiguie ta evangeli za
manducandum ido suiga nuca volo. Inu on tukai šestemi argumenti inu pryčami, katere ie on iz
te naturske, zastopne, inu Moizeseve, potle tudi iz Cristuseve postave inu
lothyta ?« navade vzel, spryča, de se ima tim pridigariem dati nih žold inu potreba.
236. Sledni. Inu de šledni236 pridigar ima rad, volnu, s flissom ta evangeli pridigati inu
pruti tim preprostim, šibkim, dobriga serca ludem zo vsem se taku deržati,
de nee h ti pravi veri perpravi inu v ti isti do konca obderži; kir tiga ne dei,
taisti bo koker ta nezveisti hlapec, kateri ie bil sui centner inu suio lyb-
ro skril,
130
šitev »(kir tu vei ietne Bogu, zakai aku mi ieimo, ne bomo zatu bul-
dene imaš)« po ši, aku mi pag ne ieimo, ne bomo zatu mane imeili.
snema L1545: » [9]Ampag gledaite, de ta vaša slobodnost ne rata k
animu udarcu tim šibkim. [10]Zakai aku gdu tebe (kir
10Denn so dich tu veidene imaš)235 v ti malikovi hyši per myzi sede-
(der du das Erkent čiga zagleda, ne bode li tiga istiga veist, kir ie ši-
bag, pernaredna ieisti te riči, kir so offrane tim ma-
nis hast) jemand likom[?] [11]Inu taku ta brat, kir ie šibag, za kateriga
sehe zu Tische si volo ie Cristus umerl, zavolo tuiga veidene pogine.
tzen im Götzen [12]Inu taku, kir grešite na tih bratih inu ranite nih
hause / wird nicht šibko veist, na Cristusu grešite. O[13] btu, aku ta
sein Gewissen / die spyža muiga brata zmoti, taku nečo ieisti nigdar
weil er schwach ist messa, de muiga brata ne zblaznim.
/ verursachet / das
Götzenopffer zu es TA IX. CAP.
sen?« A. V le-tim capituli še bule ta nega vuk zubper ter prekunštne kersčenike
V: » 10Si enim quis terdi, de ty šibki preprosti novy kersčeniki s to kersčansko frayngo inu s teimi
viderit eum, qui ha ričmi, kir neso prepovedane ne zapovedane, se nemaio v ti veri zmotiti. Za-
bet scientiam, in kai on sam, kir ie en ioger, z velikimi daruvi darovan, inu kir ie te Corinta-
idolio recumbentem rie na kersčansmo vero preobernil, dosti riči, kir so nemu bile od Buga dopu-
: nonne conscientia sčene, koker od vseh spyž ieisti, suio ženo sebo voditi, žold od suih farmanov
ejus, cum sit infir vzeti, nei sturil, ne vzel, de ty šibki kersčeniki v ti veri od nega ne bodo zbla-
ma, ædificabitur ad zneni inu tudi ty nega zuperniki ne mogo reči, on pridiguie ta evangeli za
manducandum ido suiga nuca volo. Inu on tukai šestemi argumenti inu pryčami, katere ie on iz
te naturske, zastopne, inu Moizeseve, potle tudi iz Cristuseve postave inu
lothyta ?« navade vzel, spryča, de se ima tim pridigariem dati nih žold inu potreba.
236. Sledni. Inu de šledni236 pridigar ima rad, volnu, s flissom ta evangeli pridigati inu
pruti tim preprostim, šibkim, dobriga serca ludem zo vsem se taku deržati,
de nee h ti pravi veri perpravi inu v ti isti do konca obderži; kir tiga ne dei,
taisti bo koker ta nezveisti hlapec, kateri ie bil sui centner inu suio lyb-
ro skril,
130