Page 128 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 128
231. Samimu. TA I. LYST H TIM CORINTARIEM.
sturiti, taku on sturi, kar hoče, on ne greši, nai stopio
232. Jonatan Vink v ta zakon. [37]Kateri pag terdnu v suim sercei si naprei
ler (ur.), Primož Tru- vzame inu nemu nei potreba, ima oblast čez suio volo
bar, Tiga Noviga te- inu ie le-tu v nega sercei cilu odločil suio dečlo taku
stamenta ena dolga ohraniti, ta dobru sturi. [38]Obtu tudi ta, ki suio dečlo
predguvor 1557, En možu da, dobru sturi, inu kateri ne da možu, bule
regišter, ena kratka sturi. [39]Ena žena ie h ti postavi pervezana, dotle ie
postila 1558. Zbrana nee mož živ, aku pag nee mož zespy, taku ie ona
dela Primoža Trubar- prosta; h komu se ona hoče, more se omožiti, de se le
ja 8. Ljubljana 2012, sturi v tim Gospudi. [40]Srečniši pag ie, aku ona taku
ostane, po mui maningi. Meni se zdy, iest imam tudi
41–43. tiga Božyga Duha.
233. Verjetno je imel TA VIII. CAP.
Trubar na tem me
A. Ty aydi po vsim sveitu so tudi koker ty Iudi vso žlaht /ž/ivino, špendie
stu v mislih ritu inu časi ludi inu druge riči offrovali, cerqve, altarie zidali, praznovali inu
al in prostor culinae žegnana inu zynme obhaiali. Oli eni tiga pag neso iz vere inu timu pravimu
samimn231 Bogu, koker ty s. očaki inu ty verni Iudi, Abel, Noe, Abraam,
z njegovo (pred) Moizes, David etc., diali (berite ta 10. capitul v ti Dolgi predguvori),232 te-
antično tradicijo muč h tim malikom, tu ie, pildom, mertvim ludem, živini, pticom, kačom
darovanja jedilnih in inu mnogeteri stvari na nebi inu na zemli. Zakai ty aydi so ličkakih bogov
pitnih darov pokoj inu pildov okuli tridesseti tavžent imeili. Inu od tacih offrov inu malikovi-
ga žegnane so ty eni prešerni, prekunštni kersčeniki v tim Corintu inu drug-
nikom. di, kadar so od tih aydov, kir so nih znanci oli periateli od sosedi bili, k nim
povableni bili, ieili očitu v nih cerqvah oli britovih.233 Inu so se z le-takimi
bessedami izgovariali: »Mi kersč eniki veimo, de ie le en sam Bug Oča inu
nega Syn, naš Gospud, inu de ty aydovski boguvi, pildi inu maliki neso ni-
šter, so le en les, yl, kuffer, srebru oli zlatu, obtu, kadar mi od tih aydovskih
bogov inu malikovskih službi ništer ne deržimo, mi moremo slobud-
nu, fray,
128
sturiti, taku on sturi, kar hoče, on ne greši, nai stopio
232. Jonatan Vink v ta zakon. [37]Kateri pag terdnu v suim sercei si naprei
ler (ur.), Primož Tru- vzame inu nemu nei potreba, ima oblast čez suio volo
bar, Tiga Noviga te- inu ie le-tu v nega sercei cilu odločil suio dečlo taku
stamenta ena dolga ohraniti, ta dobru sturi. [38]Obtu tudi ta, ki suio dečlo
predguvor 1557, En možu da, dobru sturi, inu kateri ne da možu, bule
regišter, ena kratka sturi. [39]Ena žena ie h ti postavi pervezana, dotle ie
postila 1558. Zbrana nee mož živ, aku pag nee mož zespy, taku ie ona
dela Primoža Trubar- prosta; h komu se ona hoče, more se omožiti, de se le
ja 8. Ljubljana 2012, sturi v tim Gospudi. [40]Srečniši pag ie, aku ona taku
ostane, po mui maningi. Meni se zdy, iest imam tudi
41–43. tiga Božyga Duha.
233. Verjetno je imel TA VIII. CAP.
Trubar na tem me
A. Ty aydi po vsim sveitu so tudi koker ty Iudi vso žlaht /ž/ivino, špendie
stu v mislih ritu inu časi ludi inu druge riči offrovali, cerqve, altarie zidali, praznovali inu
al in prostor culinae žegnana inu zynme obhaiali. Oli eni tiga pag neso iz vere inu timu pravimu
samimn231 Bogu, koker ty s. očaki inu ty verni Iudi, Abel, Noe, Abraam,
z njegovo (pred) Moizes, David etc., diali (berite ta 10. capitul v ti Dolgi predguvori),232 te-
antično tradicijo muč h tim malikom, tu ie, pildom, mertvim ludem, živini, pticom, kačom
darovanja jedilnih in inu mnogeteri stvari na nebi inu na zemli. Zakai ty aydi so ličkakih bogov
pitnih darov pokoj inu pildov okuli tridesseti tavžent imeili. Inu od tacih offrov inu malikovi-
ga žegnane so ty eni prešerni, prekunštni kersčeniki v tim Corintu inu drug-
nikom. di, kadar so od tih aydov, kir so nih znanci oli periateli od sosedi bili, k nim
povableni bili, ieili očitu v nih cerqvah oli britovih.233 Inu so se z le-takimi
bessedami izgovariali: »Mi kersč eniki veimo, de ie le en sam Bug Oča inu
nega Syn, naš Gospud, inu de ty aydovski boguvi, pildi inu maliki neso ni-
šter, so le en les, yl, kuffer, srebru oli zlatu, obtu, kadar mi od tih aydovskih
bogov inu malikovskih službi ništer ne deržimo, mi moremo slobud-
nu, fray,
128