Page 112 - Jonatan Vinkler (ur.). 2018. Primož Trubar: Ta drugi deil tiga Noviga testamenta (1560); Svetiga Paula ta dva listy h tim Corintariem inu ta h tim Corintariem inu ta h tim Galatariem (1561); Svetiga Paula lystuvi (1567). Zbrana dela Primoža Trubarja 13. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
P. 112
TA I. LYST H TIM CORINTARIEM.
ga svita inu tih viudov tiga svita tudi nekar, kir pogi-
no, [7]temuč mi govorimo od te modrusti Božye v ti
skrivnusti, kir ie skrivna, katero ie Bug pernaredil,
preden ie ta sveit bil, h timu našimu gospostvu, [8]ka-
tero oben od tih viudov tiga svita nei spoznal. Zakai
de bi no bili spoznali, oni bi tiga Gospudi tiga gospo-
stva ne bili cryžali. [9]Temuč, koker ie pissanu: »Te riči,
kir obeno oku nei vidilu inu obeno uhu nei slišalu inu
v obeniga človeka serce neso prišle, ie Bug perpravil
tim, kir ga lubio.«
B [10]Ampag nom ie Bug rezodil skuzi suiga Duha.
Ty, kir so od S. Du- Zakai Duh s flissom izisče vse riči, tudi te globoke
ha skuzi evangeli
navučeni od Cristu-
seviga stanu inu dia- riči Božye. [11]Zakai kateri človik vei tiga človeka ri-
ne, so prov modri či[?] Samuč tiga človek a duh, kir ie v nim. Glih taku
inu vučeni pred Bu- tudi te riči, kir so Božye, nisče ne vei, samuč ta Božy
gom.
i. Cor. i,
ii. Pet. i, Duh. Mi[12] pag nesmo tiga duha le-tiga svita pryeli,
Sap. ix, temuč tiga duha, kir ie iz Buga, de mi veimo, kakove
Esa. xl, riči so nom šenkane od Buga, [13]katere mi tudi govo-
Rom. xi.
rimo, nekar z vučenimi te človeske modrusti besse-
dami, temuč tiga Svetiga Duha, inu zglihuiemo te
duhovske riči z duhovskimi. En[14] naturski človik ne
zastopi tih riči, kir so tiga Božyga Duha, nemu so
ena norrrost inu nih ne more spoznati, zakai one se
moraio duhovsku soditi. En[15] duhovski sodi vse riči,
ampag on ne bo od nikoger soyen. [16]Zakai »du ie to
missel tiga Gospudi spoznal[?] Oli du ga
bode
112
ga svita inu tih viudov tiga svita tudi nekar, kir pogi-
no, [7]temuč mi govorimo od te modrusti Božye v ti
skrivnusti, kir ie skrivna, katero ie Bug pernaredil,
preden ie ta sveit bil, h timu našimu gospostvu, [8]ka-
tero oben od tih viudov tiga svita nei spoznal. Zakai
de bi no bili spoznali, oni bi tiga Gospudi tiga gospo-
stva ne bili cryžali. [9]Temuč, koker ie pissanu: »Te riči,
kir obeno oku nei vidilu inu obeno uhu nei slišalu inu
v obeniga človeka serce neso prišle, ie Bug perpravil
tim, kir ga lubio.«
B [10]Ampag nom ie Bug rezodil skuzi suiga Duha.
Ty, kir so od S. Du- Zakai Duh s flissom izisče vse riči, tudi te globoke
ha skuzi evangeli
navučeni od Cristu-
seviga stanu inu dia- riči Božye. [11]Zakai kateri človik vei tiga človeka ri-
ne, so prov modri či[?] Samuč tiga človek a duh, kir ie v nim. Glih taku
inu vučeni pred Bu- tudi te riči, kir so Božye, nisče ne vei, samuč ta Božy
gom.
i. Cor. i,
ii. Pet. i, Duh. Mi[12] pag nesmo tiga duha le-tiga svita pryeli,
Sap. ix, temuč tiga duha, kir ie iz Buga, de mi veimo, kakove
Esa. xl, riči so nom šenkane od Buga, [13]katere mi tudi govo-
Rom. xi.
rimo, nekar z vučenimi te človeske modrusti besse-
dami, temuč tiga Svetiga Duha, inu zglihuiemo te
duhovske riči z duhovskimi. En[14] naturski človik ne
zastopi tih riči, kir so tiga Božyga Duha, nemu so
ena norrrost inu nih ne more spoznati, zakai one se
moraio duhovsku soditi. En[15] duhovski sodi vse riči,
ampag on ne bo od nikoger soyen. [16]Zakai »du ie to
missel tiga Gospudi spoznal[?] Oli du ga
bode
112