Page 234 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 234
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
Če po pregledovanju in vnovičnem pregledovanju različnih fotografij,
različnih besedil in nenavadnega sadeža, najdenega v reki Detroit, končno
pokažemo na ta sadež in (verjetno stremeč vanj) izjavimo »Ta sadež je/ni
plod kruhovca!«, smo ustvarili sestavljeno izjavo, s katero (enhrono) zaja-
memo več ((vsaj) sedem) pomenskih slojev, ki pripadajo trem vrstam zna-
kov (konvencionalni znaki: besede/besedilo; nekonvencionalni znaki: foto-
grafije, gesta, pogled; simbolični kazalci: kazalni zaimek »to«).
Za analitično verodostojnost in interpretativno moč moramo zato v
okvir vizualne argumentacije vključiti vse te postopne korake, pa tudi vse
te medsebojno odvisne koncepte.
234
Če po pregledovanju in vnovičnem pregledovanju različnih fotografij,
različnih besedil in nenavadnega sadeža, najdenega v reki Detroit, končno
pokažemo na ta sadež in (verjetno stremeč vanj) izjavimo »Ta sadež je/ni
plod kruhovca!«, smo ustvarili sestavljeno izjavo, s katero (enhrono) zaja-
memo več ((vsaj) sedem) pomenskih slojev, ki pripadajo trem vrstam zna-
kov (konvencionalni znaki: besede/besedilo; nekonvencionalni znaki: foto-
grafije, gesta, pogled; simbolični kazalci: kazalni zaimek »to«).
Za analitično verodostojnost in interpretativno moč moramo zato v
okvir vizualne argumentacije vključiti vse te postopne korake, pa tudi vse
te medsebojno odvisne koncepte.
234