Page 230 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 230
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
Slika 19: Sadež, najden v reki Detroit I
Slika 20: Sadež, najden v reki Detroit II
Natančno primerjalno opazovanje fotografij tega drugega sadeža v en-
ciklopedijah in fotografij kruhovčevega plodu razkrije, da je ta drugi sa-
dež precej podobnejši plodu, najdenem v reki Detroit: njegova lupina se zdi
gladka, brez špic ali dlačic, in je prekrita z gladkimi nepravilnimi buškami,
in ne s štiri- do šestkotniki kot pri plodu kruhovca.
230
Slika 19: Sadež, najden v reki Detroit I
Slika 20: Sadež, najden v reki Detroit II
Natančno primerjalno opazovanje fotografij tega drugega sadeža v en-
ciklopedijah in fotografij kruhovčevega plodu razkrije, da je ta drugi sa-
dež precej podobnejši plodu, najdenem v reki Detroit: njegova lupina se zdi
gladka, brez špic ali dlačic, in je prekrita z gladkimi nepravilnimi buškami,
in ne s štiri- do šestkotniki kot pri plodu kruhovca.
230