Page 229 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 229
o vizualni argumentaciji: multimodalnost kot sestavljeni pomen in sestavljene izjave
Slika 17: Maclura pomifera; Acta Plantarum,
http://www.actaplantarum.org/acta/galleria1.php?aid=463
Slika 18: Maclura pomifera; Wikimedia Commons,
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Maclura_pomifera_FrJPG.jpg
In ponovno fotografiji sadeža, najdenega v reki Detroit:
229
Slika 17: Maclura pomifera; Acta Plantarum,
http://www.actaplantarum.org/acta/galleria1.php?aid=463
Slika 18: Maclura pomifera; Wikimedia Commons,
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Maclura_pomifera_FrJPG.jpg
In ponovno fotografiji sadeža, najdenega v reki Detroit:
229