Page 233 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 233
o vizualni argumentaciji: multimodalnost kot sestavljeni pomen in sestavljene izjave
Slika 20: Willy Brandt v Varšavskem getu
še dodatno obogatiti vašo interpretacijo. Dodajmo še en sloj: pri-
ložnost je spomin na židovske žrtve vstaje v Varšavskem getu leta
1943. /.../ Telesna drža /.../ je sestavljen znak, kolikor je njen pomen
delno odvisen od njene sočasne pojavitve z drugimi znaki: zlasti
vlogo, ki jo ima njegov avtor glede na okoliščine časa in kraja av-
torstva. Vedênje črpa svoj pomen tako iz svojega položaja v teh ko-
ordinatah kot tudi iz svojega notranjega pomena.« (Prav tam: 3–4,
prevod in poudarki avtorjev)
233
Slika 20: Willy Brandt v Varšavskem getu
še dodatno obogatiti vašo interpretacijo. Dodajmo še en sloj: pri-
ložnost je spomin na židovske žrtve vstaje v Varšavskem getu leta
1943. /.../ Telesna drža /.../ je sestavljen znak, kolikor je njen pomen
delno odvisen od njene sočasne pojavitve z drugimi znaki: zlasti
vlogo, ki jo ima njegov avtor glede na okoliščine časa in kraja av-
torstva. Vedênje črpa svoj pomen tako iz svojega položaja v teh ko-
ordinatah kot tudi iz svojega notranjega pomena.« (Prav tam: 3–4,
prevod in poudarki avtorjev)
233