Page 160 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 160
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza
Ali če argumentacijo zapišemo še v shematični obliki:
(69č) Janez je
Janez --------------g torej je: verjetno
Je 1 (K) slovenski
bil rojen 1 1 državljan
v Sloveniji ker razen (T)
(D) 1 1
ljudje, če so njegovi
rojeni starši tujci
v Sloveniji, (Z)
so slovenski
državljani
(U)
1
saj
1
v slovenski
ustavi piše …
(O)
Toulminovo osnovno shemo razvite argumentacije bi torej shematič-
no lahko prikazali takole:
(70)
D ------------g torej je: K T
11
ker razen če
UZ
1
saj
O
160
Ali če argumentacijo zapišemo še v shematični obliki:
(69č) Janez je
Janez --------------g torej je: verjetno
Je 1 (K) slovenski
bil rojen 1 1 državljan
v Sloveniji ker razen (T)
(D) 1 1
ljudje, če so njegovi
rojeni starši tujci
v Sloveniji, (Z)
so slovenski
državljani
(U)
1
saj
1
v slovenski
ustavi piše …
(O)
Toulminovo osnovno shemo razvite argumentacije bi torej shematič-
no lahko prikazali takole:
(70)
D ------------g torej je: K T
11
ker razen če
UZ
1
saj
O
160