Page 160 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 160
»učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza

Ali če argumentacijo zapišemo še v shematični obliki:

(69č) Janez je
Janez --------------g torej je: verjetno

Je 1 (K) slovenski

bil rojen 1 1 državljan

v Sloveniji ker razen (T)

(D) 1 1

ljudje, če so njegovi

rojeni starši tujci

v Sloveniji, (Z)

so slovenski

državljani

(U)

1

saj

1

v slovenski

ustavi piše …

(O)

Toulminovo osnovno shemo razvite argumentacije bi torej shematič-
no lahko prikazali takole:

(70)
D ------------g torej je: K T
11

ker razen če
UZ
1

saj
O

160
   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165