Page 159 - Igor Ž. Žagar, Janja Žmavc in Barbara Domajnko. ?? »Učitelj kot retorik«: retorično-argumentativni vidiki pedagoškega diskurza. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 35.
P. 159
argumentiranost kot konstitutivni element pedagoškega diskurza
(69c)
Trditev (T) Janez je slovenski državljan.
S čim lahko
to utemeljite?
Dejstvo (D) Janez je bil rojen v Sloveniji.
Kako ste
prišli do
tega?
Utemeljitev (J) Ljudje, rojeni v Sloveniji, so slovenski
državljani.
Ali to velja
v vseh
primerih?
Zavrnitev (Z) Ne vedno, na splošno pa. Če
so Janezovi starši tujci,
potem pravilo ne velja nujno.
Potem v svoji
trditvi ne
morete biti
tako
neomajni!
Kvalifikator (K) Ne: le ponavadi je tako.
Nenazadnje:
zakaj sploh
mislite, da
so nekateri ljudje
slovenski državljani
samo zato, ker so
se rodili v Sloveniji?
Opora (O) V slovenski zakonodaji je opredeljeno ...
159
(69c)
Trditev (T) Janez je slovenski državljan.
S čim lahko
to utemeljite?
Dejstvo (D) Janez je bil rojen v Sloveniji.
Kako ste
prišli do
tega?
Utemeljitev (J) Ljudje, rojeni v Sloveniji, so slovenski
državljani.
Ali to velja
v vseh
primerih?
Zavrnitev (Z) Ne vedno, na splošno pa. Če
so Janezovi starši tujci,
potem pravilo ne velja nujno.
Potem v svoji
trditvi ne
morete biti
tako
neomajni!
Kvalifikator (K) Ne: le ponavadi je tako.
Nenazadnje:
zakaj sploh
mislite, da
so nekateri ljudje
slovenski državljani
samo zato, ker so
se rodili v Sloveniji?
Opora (O) V slovenski zakonodaji je opredeljeno ...
159