Page 50 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 50
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

Sullivan, Katie Rose in Helen Delaney. »A femininity that »giveth and taketh
away«: The prosperity gospel and postfeminism in the neoliberal eco-
nomy.« Human Relations 70, št. 7 (2017): 836–859.

Tašner, Veronika in Metka Mencin Čeplak. »Razlike v šolskih dosežkih de-
klic in dečkov ter protislovja regulacije spolov.« Šolsko polje XXII, št. 3-4
(2011): 171–195.

Vendramin, Valerija. »V zameno za feminizem: ‘uspešna’ dekleta in ‘ospolje-
ni’ neoliberalizem.« Časopis za kritiko znanosti XLII, št. 256 (2014): 42–50.

Walkerdine, Valerie. Counting girls out: Girls and mathematics. London: Fal-
mer Press, 1998.

Walkerdine, Valerie. »Reclassifying upward mobility: femininity and the neo-
-liberal subject.« Gender and Education 15, št. 3 (2003): 237–248.

Wallace, Claire. »From girls and boys to women and men: The social reprodu-
ction of gender.« V Gender and the politics of schooling, uredili Madeleine
Arnot in Gaby Weiner, 237–250. London, Melbourne, Sydney, Auckland,
Johannesburg: The Open University Press, 1987.

Čadež, Maja in Polona Kelava. »Izobraževanje, neoliberalizem in reprodukcija
družbenih razmerij.« Sodobna pedagogika 5 (2009): 110–130.

Šori, Iztok in Živa Humer. »Institucije in mehanizmi reprodukcije spolnega
reda v poljih družine in politike.« V Zahtevna razmerja: Spol, strukturne
ovire in priložnosti, ur. Milica Antić Gaber, 97–118. Ljubljana: Filozofska
fakulteta, Univerza v Ljubljani, 2015.

50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55