Page 27 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 27
kaj fizični ali grajeni prostor šole sporoča študentom, ki so na praksi

umetnostjo in se v njih prostori povezujejo, prepletajo ter spreminjajo svo-
jo funkcijo in namen (Tylor, 2009).

Pozornost študentov je pritegnil tudi hodnik z različnimi kotički, s
knjižnimi policami, z vrečami, blazinami za sedenje, s tlaki za igranje raz-
ličnih iger, z blazinami, barvami in s tematsko naravnanostjo, kar kaže tudi
na fleksibilnost in spremenljivost prostora.

Študenti so ponovno izpostavili barve. Npr.:
»Hodniki so pobarvani in ne več beli ter monotoni, kot so bili v
času mojega šolanja. Zamenjali so vsa vrata učilnic, ki so bolj 'ži-
vahna' z barvnega vidika, prav tako so tudi bolje zvočno izolira-
na, kar pripomore k temu, da pouka ne zmoti ravno vsak šum na
hodniku. /…/ Opazno je, da šola investira v novosti, kupuje novo
šolsko opremo ipd. Šola je stara že 200 let, vendar tega ne poka-
že.«

Slika 1: Poslikane stene učilnice v učilnici Gimnazije Franca Miklošiča Ljutomer (foto Eda
Patru, 2016)

27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32