Page 232 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 232
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

Pri tematsko specifičnih ciljih, smo oblikovali vprašanja, ki se nanaša-
jo na napredek pri profesionalnem razvoju zaposlenih in dobili takšne od-
zive:

Tabela 25: Odzivi zaposlenih

Poglobil sem Sploh se ne Se ne strinjam Se strinjam Popolnoma Brez
znanje o po- strinjam 6,4 % 66,0 % se strinjam odgovora
menu profe- 2,1 % 6,4 % 74,5 %
sionalnega 0% 2,1 % 74,5 % 23,4 % 2,1 %
razvoja stro- 0% 8,5 % 70,2 % 19,1 % 0%
kovnih delav- 0% 0% 74,5 % 23,4 % 0%
cev. 0% 8,3 % 68,3 % 21,3 % 0%
Poglobil sem 0% 25,5 % 0%
znanje o na- 21,3 % 2,1 %
črtovanju
profesional-
nega razvoja
na nivoju or-
ganizacije.
Poglobil sem
svoje znanje
o načrtovanju
profesional-
nega razvoja
na nivoju po-
sameznika.
Spoznal sem
pomen spre-
mljanja učin-
kov profe-
sionalnega
razvoja.
Spoznal sem
pomen spre-
mljanja učin-
kov profe-
sionalnega
razvoja.
Izboljšal sem
lastno načrto-
vanje profesi-
onalnega ra-
zvoja.

Z večino trditev o pozitivnem vplivu projekta, se je velika večina
sodelujočih strinjala. Rezultati ankete tako kažejo, da so zaradi sodelovan-

232
   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237