Page 237 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 237
pr edstavitev dobr ih pr aks profesionalnega r azvoja strokovnih delavcev ...
Erčulj, Justina. »Profesionalni razvoj kot profesionalna odgovornost.« Vodenje
v vzgoji in izobraževanju 9, št. 2 (2011): 15–36.
Erčulj, Justina. »Vodenje za učenje: ravnateljeva vloga v profesionalnem raz-
voju strokovnih delavcev.« Sodobna pedagogika 65, št. 4 (2014): 82–100.
Jalongo, Mary Renck in Joan P. Isenberg. Exploring Your Role: A Participation-
ers Introduction To Early Childhood Education. Upper Saddle River, New
Jersey: Pentice Hall, 1999.
Kocjančič, Saša in Darka Krmelj. »Samoevalvacija v luči kakovosti.« Vodenje v
vzgoji in izobraževanju 9, št. 1 (2011): 103–108.
Krajnc, Sabina. »Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesional-
nega razvoja posameznika in celotne organizacije«. Magistrsko delo. Uni-
verza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, 2014.
Krek, Janez in Mira Metljak. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji 2011. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2011.
Pevec, Marija. »Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja uči-
teljev kot dejavnik profesionalnega razvoja.« Revija za elementarno
izobraževanje 5, št. 2/3 (2012):167–182.
Prešern, Tatjana. »Vodenje in profesionalni razvoj vrtca.« Vodenje v vzgo-
ji in izobraževanju 8, št. 1 (2010):63–65.
Štirn Janota, Petra. »Vzgojiteljica opazi, kar prej razume – pomen procesne-
ga izobraževanja vzgojiteljic.« Sodobna pedagogika 67, št. 4 (2016):10–27.
Ule, Helena. »Profesionalni razvoj strokovnih delavcev vrtca.« Vodenje v vzgo-
ji in izobraževanju 10, št. 2 (2012): 57–67.
Vogrinc, Janez in Vesna Podgornik. »Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih de-
lavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije.« Sodobna pedagogika 63, št.
3 (2012): 100–117.
Vonta, Tatjana. Razvoj pedagoških idej v organizirani predšolski vzgoji. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut, 2009.
Žnidaršič, Martina. »Profesionalni razvoj vzgojitelja kot način zagotavljanja
kakovosti v vrtcu.« Vodenje v vzgoji in izobraževanju 10, št. 3 (2012): 87–
104.
237
Erčulj, Justina. »Profesionalni razvoj kot profesionalna odgovornost.« Vodenje
v vzgoji in izobraževanju 9, št. 2 (2011): 15–36.
Erčulj, Justina. »Vodenje za učenje: ravnateljeva vloga v profesionalnem raz-
voju strokovnih delavcev.« Sodobna pedagogika 65, št. 4 (2014): 82–100.
Jalongo, Mary Renck in Joan P. Isenberg. Exploring Your Role: A Participation-
ers Introduction To Early Childhood Education. Upper Saddle River, New
Jersey: Pentice Hall, 1999.
Kocjančič, Saša in Darka Krmelj. »Samoevalvacija v luči kakovosti.« Vodenje v
vzgoji in izobraževanju 9, št. 1 (2011): 103–108.
Krajnc, Sabina. »Kolegialno sodelovanje vzgojiteljev kot dejavnik profesional-
nega razvoja posameznika in celotne organizacije«. Magistrsko delo. Uni-
verza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, 2014.
Krek, Janez in Mira Metljak. Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki
Sloveniji 2011. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 2011.
Pevec, Marija. »Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja uči-
teljev kot dejavnik profesionalnega razvoja.« Revija za elementarno
izobraževanje 5, št. 2/3 (2012):167–182.
Prešern, Tatjana. »Vodenje in profesionalni razvoj vrtca.« Vodenje v vzgo-
ji in izobraževanju 8, št. 1 (2010):63–65.
Štirn Janota, Petra. »Vzgojiteljica opazi, kar prej razume – pomen procesne-
ga izobraževanja vzgojiteljic.« Sodobna pedagogika 67, št. 4 (2016):10–27.
Ule, Helena. »Profesionalni razvoj strokovnih delavcev vrtca.« Vodenje v vzgo-
ji in izobraževanju 10, št. 2 (2012): 57–67.
Vogrinc, Janez in Vesna Podgornik. »Izkušnje vzgojiteljev in svetovalnih de-
lavcev v vrtcih z izvajanjem samoevalvacije.« Sodobna pedagogika 63, št.
3 (2012): 100–117.
Vonta, Tatjana. Razvoj pedagoških idej v organizirani predšolski vzgoji. Ljublja-
na: Pedagoški inštitut, 2009.
Žnidaršič, Martina. »Profesionalni razvoj vzgojitelja kot način zagotavljanja
kakovosti v vrtcu.« Vodenje v vzgoji in izobraževanju 10, št. 3 (2012): 87–
104.
237