Page 233 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 233
pr edstavitev dobr ih pr aks profesionalnega r azvoja strokovnih delavcev ...

ja v projektu izboljšali lastno načrtovanje profesionalnega razvoja, da se je
izboljšalo načrtovanje profesionalnega razvoja strokovnih delavcev v orga-
nizaciji, spoznali so pomen spremljanja učinkov profesionalnega razvoja,
lastno načrtovanje profesionalnega razvoja, poglobili so znanje o načrtov-
anju profesionalnega razvoja na nivoju organizacije ter o pomenu profesio-
nalnega razvoja strokovnih delavcev.

Prav tako je velika večina razširila teoretično znanje na izbranem po-
dročju, pridobljeno znanje so uspešno uporabili v praksi, razvili so stro-
kovne razprave na izbranem področju, opazili pa so tudi, da se je v vrtcu
okrepilo sodelovanje med zaposlenimi.

Projekt je torej izjemno pozitivno vpival na profesionalni razvoj stro-
kovnih delavcev in dosegel pozitivne učinke na vseh zastavljenih ravneh.
Preko projekta so sodelujoči prišli do novih znanj in veščin, ki jih praktič-
no vnašajo v svoj delovni proces.

Ostali primeri dobrih praks
Učenje se začne z raziskovanjem
Projekt poudarja, da nas raziskovanje lastne prakse in prakse drugih stro-
kovnih delavcev usmerja v strokovno in osebnostno rast ter večjo strokov-
no avtonomnost, predvsem pa v nas vzpodbudi zavedanje, da znamo svo-
je znanje enakočasno podeliti z drugimi ter ga od drugih tudi prejeti. Na
timskih srečanjih v okviru projekta, ki smo ga izvedli tudi v okviru naše-
ga vrtca, smo ugotovili, da se veliko naučimo prav od otrok. Otroci so nam
pokazali pot, kako naj se lotimo načrtovanja, izvajanja, opazovanja in eval-
viranja dejavnosti, skozi igro so nam pokazali, da se učenje začne z razi-
skovanjem.

Delavnica »Mednarodno sodelovanje kot priložnost
za profesionalni razvoj ravnateljev in strokovnih delavcev«
Delavnica je bila namenjena prikazu in razjasnitvi povezovanja projektov
mednarodnega sodelovanja s profesionalnim razvojem posameznika in za-
voda za kakovostno pripravo projektov Erasmus+. Sodelujoče je praktič-
no vodila skozi elemente, ki so ključni za kakovostno prijavo Erasmus+
projektov in izpostavila tudi druge elemente projektne dokumentacije (npr.
načrtovanje rezultatov, širjenje) ter izkušnje prijaviteljev preteklih let.

233
   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238