Page 180 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. ▪︎ Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2018. Digitalna knjižnica, Dissertationes 26
P. 180
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju

škim programom SPSS. Uporabili smo metode deskriptivne in inferenčne
statistike, in sicer: absolutne (f) in odstotne frekvence (f %) ter - preizkus.

Rezultati

V nadaljevanju predstavljamo rezultate, ki so podani v tabelah, za lažje ra-

zumevanje pa so dodani tudi dejanski študentovi oz. učenčevi primeri zapi-

sa besedilne naloge. Spodnja tabela prikazuje deleže ustreznosti oblikovane

besedilne naloge, ki so jo podali študenti in učenci ob enačbi .

Tabela 22: Absolutne in odstotne frekvence ustreznosti oblikovane besedilne naloge
študentov in učencev ob enačbi

Ustreznost naloge Način zapisa besedilne Študenti Učenci
Ustrezno z vidika mate- naloge f f% f f%
matike in vidika življenj- 40 53,3 675 50,7
skosti Ni principa inverznosti:
Delno ustrezno – ustre- naloga seštevanja 32 42,7 219 16,5
zno z vidika matematike, Princip inverznosti: na- 72 96,0 894 67,2
neustrezno z vidika ži- loga odštevanja
vljenjskosti Skupaj 2 2,7 120 9,0

Neustrezno Manjkajoč podatek o // 61 4,6
vsoti //
Neustrezno Seštevanje podanih števil // 71 5,3
Skupaj Nesmiselno, nedokon- 1 1,3
čano // 75 5,6
Prazno 1 1,3
Drugo 1 1,3 21 1,6
Skupaj 75 100,0 89 6,7
317 23,8
317 23,8
1331 100,0

Iz podatkov v Tabeli 22 je razvidno, da skoraj vsi študenti (96,0 %)
ustrezno zapišejo besedilno nalogo seštevanja ob podani enačbi. Zanemar-
ljiv delež študentov poda delno ustrezen (2,7 %) oz. neustrezen zapis (1,3
%). Iz tabele vidimo tudi, da nekoliko več kot dve tretjini (67,2 %) učen-
cev ustrezno zapišeta besedilno nalogo, nekoliko manj kot četrtina učencev
(23,8 %) pa oblikuje popolnoma neustrezno besedilno nalogo zapis.

180
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185