Page 439 - Jonatan Vinkler (ur.). Primoz Trubar, Ta evangeli svetiga Matevza 1555; Ta pervi deil tiga Noviga testamenta 1557. Zbrana dela Primoža Trubarja 12.
P. 439
XIX. CAP.
sturila’, h[19] timu on tudi pravi: ‘Inu ti bodi čez pet
meist.’ [20]Potle ie en drugi prišal inu ie rekal: ‘Gospud,
pole, le-tu ie tuia libra, katero sem iest v eni antuili
hranil. [21]Iest sem se tebe bal, zakai ti si en terd mož, ti
vzameš, kar nesi polužil, inu žaneš, kar nesi vseial.’
On[22] pravi k nemu: ‘Iz tuih vust iest tebe sodim, ti
hudi hlapec, ti si veidel, de sem iest en terd človik, de
vzamem, kar nesem polužil, inu žanem, kar neisem
vseial, [23]zakai tedai neisi dal muih denariev na me-
navsko mizo[?] Inu kadar bi iest bil prišal, bi bil te
iste s to obrestio izterial[?]’ [24]Inu on reče h tim, kir so
poleg stali: ‘Vzamite od nega to libro inu daite to
timu, kir desset liber ima.’ [25]Inu oni pravio k nemu:
‘Gospud, sai on ima desset libar.’ [26]‘Iest vom pag pov-
eim, de vsakimu, kir ima, bode danu, od tiga pag, kir
ne ima, bode tudi tu vzetu, kar on ima. [27]Anpag le
vune muie sovražnike, kir neso hoteli, de bi iest čez
nee kraloval, perpelite semkai inu ubyte nee pred
meno.’« [28]Inu kadar ie on le-te riči izguvoril, ie vlekal
naprei inu ie šal gori v tu Ieruzalem.
I[29] nu pergudilu se ie, kadar ie bil blizi prišal h C
ti Betfagi inu Betany, h timu hribu, kir se imenuie Jezus ieizdi v tu
tih olik, pošle on dva suia iogra, [30]rekoč: »Puidita Ieruzalem, s
tiakai v ta terg, kir tukai pruti leži, inu kadar vid- teim sturi Zaha-
rievimu prerok-
ovanu zadosti
va noter prideta, bota nešla enu žerbe pervezanu, inu se izkaže, de
na katerim nei nigdar oben človik sidel, tu istu ie on ta pravi
odvežita inu perpelaita. [31]Inu aku du vaiu Cristus.
F f iiii bode
439
sturila’, h[19] timu on tudi pravi: ‘Inu ti bodi čez pet
meist.’ [20]Potle ie en drugi prišal inu ie rekal: ‘Gospud,
pole, le-tu ie tuia libra, katero sem iest v eni antuili
hranil. [21]Iest sem se tebe bal, zakai ti si en terd mož, ti
vzameš, kar nesi polužil, inu žaneš, kar nesi vseial.’
On[22] pravi k nemu: ‘Iz tuih vust iest tebe sodim, ti
hudi hlapec, ti si veidel, de sem iest en terd človik, de
vzamem, kar nesem polužil, inu žanem, kar neisem
vseial, [23]zakai tedai neisi dal muih denariev na me-
navsko mizo[?] Inu kadar bi iest bil prišal, bi bil te
iste s to obrestio izterial[?]’ [24]Inu on reče h tim, kir so
poleg stali: ‘Vzamite od nega to libro inu daite to
timu, kir desset liber ima.’ [25]Inu oni pravio k nemu:
‘Gospud, sai on ima desset libar.’ [26]‘Iest vom pag pov-
eim, de vsakimu, kir ima, bode danu, od tiga pag, kir
ne ima, bode tudi tu vzetu, kar on ima. [27]Anpag le
vune muie sovražnike, kir neso hoteli, de bi iest čez
nee kraloval, perpelite semkai inu ubyte nee pred
meno.’« [28]Inu kadar ie on le-te riči izguvoril, ie vlekal
naprei inu ie šal gori v tu Ieruzalem.
I[29] nu pergudilu se ie, kadar ie bil blizi prišal h C
ti Betfagi inu Betany, h timu hribu, kir se imenuie Jezus ieizdi v tu
tih olik, pošle on dva suia iogra, [30]rekoč: »Puidita Ieruzalem, s
tiakai v ta terg, kir tukai pruti leži, inu kadar vid- teim sturi Zaha-
rievimu prerok-
ovanu zadosti
va noter prideta, bota nešla enu žerbe pervezanu, inu se izkaže, de
na katerim nei nigdar oben človik sidel, tu istu ie on ta pravi
odvežita inu perpelaita. [31]Inu aku du vaiu Cristus.
F f iiii bode
439