Page 434 - Jonatan Vinkler (ur.). Primoz Trubar, Ta evangeli svetiga Matevza 1555; Ta pervi deil tiga Noviga testamenta 1557. Zbrana dela Primoža Trubarja 12.
P. 434
S . LU K E Ž A E VA N G E L I .
A ON ie tudi k nim govuril le-to pergliho, kir na le-
Vuči s to pergli- -tu kaže, de se ima veden moliti inu nekar se
ho, de nemamo utruditi, inu ie dial: [2]»Ie bil en rihtar v enim meistu,
z molenem biti kateri se nei bal Boga inu nei rodil za obeniga člove-
lini, zakai, kir ka. [3]Inu v tim istim meistu ie bila tudi ena vduva, ta ie
gostu z vero k nemu hodila inu diala: ‘Brani ti mene pred muiem
prossio, bodo zubpernikom.’ [4]Inu on dolgu nei hotel. Potle pag ie
gvišnu uslišani. sam sebo govuril: ‘Naisi se iest Boga ne boim inu ne
Na koncu svita rodim za človeika, [5]potehmal pag le-ta vduva mene z
bode malu mahom ne pusti, iest hočo ni pravdo vosčiti, de kei h
vernih.
Rom. 12.
1. Thes. 5.
Eccle. 18.
puslednimn ne pride inu meni kak špot ne naloži.’«
[6]Natu reče ta Gospud: »Poslušaite, kai ta krivi rihtar
pravi! [7]Inu Bug ne bode te izvolene mesčoval[,] kir
nuč inu dan k nemu vpyo[?] Tar nai si on tu dolgu
čez nee terpi[?] [8]Iest vom poveim, on bode nee sko-
rai mesčoval. Oli vsai kadar ta Syn tiga človeika pride,
bode li on nešil to vero na zemli[?]«
B On[9] ie tudi govuril k nekaterim, kir so sami v se
S to pergliho od se zavupali, de so pravični, inu te druge so za ništer
samopravičarie derzali, le-to pergliho: [10]»Dva človeika gresta gori
inu revniga v ta tempel moliti, ta eden ie bil en farizeus inu ta
grešnika vuči, de drugi en colnar. Ta[11] farizeus ie stal inu ie sam v
se v to našo bru- sebi le-tu molil: ‘Bug, iest tebe zahvalim, de iest
mo oli v ta dobra
della ne imamo nesem koker so ty drugi ludie, kir po syli drugim
zenesti.
Eccle. 7.
Math. 23.
Luc. 14. tu nih iemlo, kir so krivični, prešustniki oli koker
ie tudi le-ta colnar. [12]Iest se v tim teidni dvakrat
postim, daiem dessetino od vsiga kar iest imam.’
Inu
434
A ON ie tudi k nim govuril le-to pergliho, kir na le-
Vuči s to pergli- -tu kaže, de se ima veden moliti inu nekar se
ho, de nemamo utruditi, inu ie dial: [2]»Ie bil en rihtar v enim meistu,
z molenem biti kateri se nei bal Boga inu nei rodil za obeniga člove-
lini, zakai, kir ka. [3]Inu v tim istim meistu ie bila tudi ena vduva, ta ie
gostu z vero k nemu hodila inu diala: ‘Brani ti mene pred muiem
prossio, bodo zubpernikom.’ [4]Inu on dolgu nei hotel. Potle pag ie
gvišnu uslišani. sam sebo govuril: ‘Naisi se iest Boga ne boim inu ne
Na koncu svita rodim za človeika, [5]potehmal pag le-ta vduva mene z
bode malu mahom ne pusti, iest hočo ni pravdo vosčiti, de kei h
vernih.
Rom. 12.
1. Thes. 5.
Eccle. 18.
puslednimn ne pride inu meni kak špot ne naloži.’«
[6]Natu reče ta Gospud: »Poslušaite, kai ta krivi rihtar
pravi! [7]Inu Bug ne bode te izvolene mesčoval[,] kir
nuč inu dan k nemu vpyo[?] Tar nai si on tu dolgu
čez nee terpi[?] [8]Iest vom poveim, on bode nee sko-
rai mesčoval. Oli vsai kadar ta Syn tiga človeika pride,
bode li on nešil to vero na zemli[?]«
B On[9] ie tudi govuril k nekaterim, kir so sami v se
S to pergliho od se zavupali, de so pravični, inu te druge so za ništer
samopravičarie derzali, le-to pergliho: [10]»Dva človeika gresta gori
inu revniga v ta tempel moliti, ta eden ie bil en farizeus inu ta
grešnika vuči, de drugi en colnar. Ta[11] farizeus ie stal inu ie sam v
se v to našo bru- sebi le-tu molil: ‘Bug, iest tebe zahvalim, de iest
mo oli v ta dobra
della ne imamo nesem koker so ty drugi ludie, kir po syli drugim
zenesti.
Eccle. 7.
Math. 23.
Luc. 14. tu nih iemlo, kir so krivični, prešustniki oli koker
ie tudi le-ta colnar. [12]Iest se v tim teidni dvakrat
postim, daiem dessetino od vsiga kar iest imam.’
Inu
434