Page 242 - Jonatan Vinkler (ur.). Primoz Trubar, Ta evangeli svetiga Matevza 1555; Ta pervi deil tiga Noviga testamenta 1557. Zbrana dela Primoža Trubarja 12.
P. 242
S . M A T E V Ž A E VA G E L I .
no, ta ie zuper mene, inu kateri z meno ne pobira, ta
rezmečuie. [31]Obtu iest vom poveim, vsag greih inu
šentovane bode tim ludem odpusčenu, ampag tu
šentovane zuper Svetiga Duha ne bode odpusčenu
tim ludem. [32]Inu kateri kai govori zuper Synu tiga
človeika, timu bode odpusčenu, ampag kateri kai go-
vori zuper Svetiga Duha, timu ne bode odpusčenu na
tim inu na unim sveitu tudi nekar.«
D [33]Oli vi sturite tu drivu dobru inu nega sad do-
Na inu po bes- ber, oli sturite tu drivu hudu inu nega sad hud, za-
sedi se človik kai od tiga sadu se spozna tu drevu. Vi[34] madraska
spozna inu bode žlahta, koku vi morete dobru govoriti, kir ste hu-
obsoyenu. Idi di[?] Zakai iz obilia tiga serca ta vusta govore. En[35]
pegeruio caihne, dober človik iz dobriga šaca suiga serca dobru na-
te bodo aydi
ferdamnovali.
Pryti Iudom, de
nih reč bode prei pernesse. Inu en hud človik iz suiga hudiga ša-
čedale huši. ca tu hudu naprei pernesse. [36]Iest pag vom poveim,
Math. 3, 7, 16.
Luc. 6, 11, 19. de ty ludie od sledne nepridne bessede, kir so go-
1. Cor. 1. vurili, moraio dati raitingo na sodni dan. [37]Zakai iz
Ione. 2, 3. tuih bessed boš ti prov sturien. Inu iz tuih bessed
3. Reg. 10.
2. Paral. 9.
2. Pet. 2. boš ti ferdamnan.« [38]Tedai odgovore nemu eni iz
Heb. 6, 10. tih pissariev inu farizeiov inu pravio: »Moister, mi
Pro. 26.
hočmo en caihen od tebe viditi.« [39]Inu on odguvori
tar pravi k nim: »Ta hudi inu prešuški rud isče caih-
nov inu nemu ne bode oben caihen dan, samuč ta
caihen tiga preroka Ionasa. [40]Zakai, koker ie Ionas
byl try dni inu try noči v tim trebuhu te valske ribe,
taku bode tiga človeika Syn tri dni inu tri
noči
242
no, ta ie zuper mene, inu kateri z meno ne pobira, ta
rezmečuie. [31]Obtu iest vom poveim, vsag greih inu
šentovane bode tim ludem odpusčenu, ampag tu
šentovane zuper Svetiga Duha ne bode odpusčenu
tim ludem. [32]Inu kateri kai govori zuper Synu tiga
človeika, timu bode odpusčenu, ampag kateri kai go-
vori zuper Svetiga Duha, timu ne bode odpusčenu na
tim inu na unim sveitu tudi nekar.«
D [33]Oli vi sturite tu drivu dobru inu nega sad do-
Na inu po bes- ber, oli sturite tu drivu hudu inu nega sad hud, za-
sedi se človik kai od tiga sadu se spozna tu drevu. Vi[34] madraska
spozna inu bode žlahta, koku vi morete dobru govoriti, kir ste hu-
obsoyenu. Idi di[?] Zakai iz obilia tiga serca ta vusta govore. En[35]
pegeruio caihne, dober človik iz dobriga šaca suiga serca dobru na-
te bodo aydi
ferdamnovali.
Pryti Iudom, de
nih reč bode prei pernesse. Inu en hud človik iz suiga hudiga ša-
čedale huši. ca tu hudu naprei pernesse. [36]Iest pag vom poveim,
Math. 3, 7, 16.
Luc. 6, 11, 19. de ty ludie od sledne nepridne bessede, kir so go-
1. Cor. 1. vurili, moraio dati raitingo na sodni dan. [37]Zakai iz
Ione. 2, 3. tuih bessed boš ti prov sturien. Inu iz tuih bessed
3. Reg. 10.
2. Paral. 9.
2. Pet. 2. boš ti ferdamnan.« [38]Tedai odgovore nemu eni iz
Heb. 6, 10. tih pissariev inu farizeiov inu pravio: »Moister, mi
Pro. 26.
hočmo en caihen od tebe viditi.« [39]Inu on odguvori
tar pravi k nim: »Ta hudi inu prešuški rud isče caih-
nov inu nemu ne bode oben caihen dan, samuč ta
caihen tiga preroka Ionasa. [40]Zakai, koker ie Ionas
byl try dni inu try noči v tim trebuhu te valske ribe,
taku bode tiga človeika Syn tri dni inu tri
noči
242