Page 99 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 99
ela 9: Testiranje enakosti povprečij

Normalizirane Wilksonova F Stopnje Stopnje Stopnja
vrednosti lambda prostosti 1 prostosti 2 tveganja

PREPGLAS 0,789 81,701 1 305 0,000

GLASANAL 0,825 64,862 1 305 0,000
PRIKBF 0,862 48,746 1 305 0,000

ODGLAZLO 0,864 48,090 1 305 0,000

SINZLOG 0,869 45,944 1 305 0,000

KSLSP 0,880 41,717 1 305 0,000

PRERIM 0,882 40,621 1 305 0,000

VIDRAZN 0,913 29,016 1 305 0,000 99

KSLSPPOV 0,919 26,956 1 305 0,000
HAPOIM 0,937 20,388 1 305 0,000

KSLSPŠT 0,938 20,286 1 305 0,000

OBSEGBZR 0,938 20,071 1 305 0,000

ANALZLOG 0,939 19,791 1 305 0,000

KVIDPRSP 0,957 13,716 1 305 0,000

FONDIS 0,970 9,417 1 305 0,002

KVIDSP 0,973 8,499 1 305 0,004

V Tabeli 9 so v vrstnem redu po padajočih vrednostih Wilksove lambde pri-
kazane vrednosti Wilksove lambde, ki so ključne za pojasnjevanje razlik med
skupinama in so enake obratni vrednosti njihove razločevalne moči. Bolj se
vrednost Wilksove lambde približuje 1, manjša je njena moč razlikovanja. Pri
spremenljivkah kratkotrajni vidni spomin in fonemska diskriminacija je vred-
nost Wilksonove lambde blizu 1, zato so pri teh dveh spremenljivkah manjše
razlike med skupinama, ki pa so statistično značilne (p < 0,05). Podobno tu-
di (Fisherjeve) F-vrednosti izražajo razmerje med medskupinsko variabilnos-
tjo in variabilnostjo znotraj skupine. Visoke vrednosti pomenijo, da so razlike
med dosežki med skupinama bistveno večje od razlik dosežkov posameznikov

zgodnje odkrivanje težav na področju branja
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104