Page 99 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 99
ela 9: Testiranje enakosti povprečij
Normalizirane Wilksonova F Stopnje Stopnje Stopnja
vrednosti lambda prostosti 1 prostosti 2 tveganja
PREPGLAS 0,789 81,701 1 305 0,000
GLASANAL 0,825 64,862 1 305 0,000
PRIKBF 0,862 48,746 1 305 0,000
ODGLAZLO 0,864 48,090 1 305 0,000
SINZLOG 0,869 45,944 1 305 0,000
KSLSP 0,880 41,717 1 305 0,000
PRERIM 0,882 40,621 1 305 0,000
VIDRAZN 0,913 29,016 1 305 0,000 99
KSLSPPOV 0,919 26,956 1 305 0,000
HAPOIM 0,937 20,388 1 305 0,000
KSLSPŠT 0,938 20,286 1 305 0,000
OBSEGBZR 0,938 20,071 1 305 0,000
ANALZLOG 0,939 19,791 1 305 0,000
KVIDPRSP 0,957 13,716 1 305 0,000
FONDIS 0,970 9,417 1 305 0,002
KVIDSP 0,973 8,499 1 305 0,004
V Tabeli 9 so v vrstnem redu po padajočih vrednostih Wilksove lambde pri-
kazane vrednosti Wilksove lambde, ki so ključne za pojasnjevanje razlik med
skupinama in so enake obratni vrednosti njihove razločevalne moči. Bolj se
vrednost Wilksove lambde približuje 1, manjša je njena moč razlikovanja. Pri
spremenljivkah kratkotrajni vidni spomin in fonemska diskriminacija je vred-
nost Wilksonove lambde blizu 1, zato so pri teh dveh spremenljivkah manjše
razlike med skupinama, ki pa so statistično značilne (p < 0,05). Podobno tu-
di (Fisherjeve) F-vrednosti izražajo razmerje med medskupinsko variabilnos-
tjo in variabilnostjo znotraj skupine. Visoke vrednosti pomenijo, da so razlike
med dosežki med skupinama bistveno večje od razlik dosežkov posameznikov
zgodnje odkrivanje težav na področju branja
Normalizirane Wilksonova F Stopnje Stopnje Stopnja
vrednosti lambda prostosti 1 prostosti 2 tveganja
PREPGLAS 0,789 81,701 1 305 0,000
GLASANAL 0,825 64,862 1 305 0,000
PRIKBF 0,862 48,746 1 305 0,000
ODGLAZLO 0,864 48,090 1 305 0,000
SINZLOG 0,869 45,944 1 305 0,000
KSLSP 0,880 41,717 1 305 0,000
PRERIM 0,882 40,621 1 305 0,000
VIDRAZN 0,913 29,016 1 305 0,000 99
KSLSPPOV 0,919 26,956 1 305 0,000
HAPOIM 0,937 20,388 1 305 0,000
KSLSPŠT 0,938 20,286 1 305 0,000
OBSEGBZR 0,938 20,071 1 305 0,000
ANALZLOG 0,939 19,791 1 305 0,000
KVIDPRSP 0,957 13,716 1 305 0,000
FONDIS 0,970 9,417 1 305 0,002
KVIDSP 0,973 8,499 1 305 0,004
V Tabeli 9 so v vrstnem redu po padajočih vrednostih Wilksove lambde pri-
kazane vrednosti Wilksove lambde, ki so ključne za pojasnjevanje razlik med
skupinama in so enake obratni vrednosti njihove razločevalne moči. Bolj se
vrednost Wilksove lambde približuje 1, manjša je njena moč razlikovanja. Pri
spremenljivkah kratkotrajni vidni spomin in fonemska diskriminacija je vred-
nost Wilksonove lambde blizu 1, zato so pri teh dveh spremenljivkah manjše
razlike med skupinama, ki pa so statistično značilne (p < 0,05). Podobno tu-
di (Fisherjeve) F-vrednosti izražajo razmerje med medskupinsko variabilnos-
tjo in variabilnostjo znotraj skupine. Visoke vrednosti pomenijo, da so razlike
med dosežki med skupinama bistveno večje od razlik dosežkov posameznikov
zgodnje odkrivanje težav na področju branja