Page 96 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 96
Ime spremenljivke Okrajšava Opis merjenja Vrednost
spremenljivke

Kratkotrajni slušni KSLSPŠT število točk, od 0 do 10 točk
spomin – števke doseženih na preiz-
kusu slušni spomin
zaporedij števk

Kratkotrajni slušni KSLSPPOV število točk, od 0 do 10
spomin – povedi doseženih na preizk-
usu delovni spomin

Kratkotrajni vidni KVIDSP število točk, od 0 do 12 točk
spomin doseženih na preizk-
usu vidni spomin

Kratkotrajni KVIDPRSP število točk, od 0 do 20 točk
vidno-prostorski doseženih na preizk-
spomin usu vidno-prostorski
spomin

Hitro avtomatizirano HAPOIM čas poimenovanja neomejeno (čas, mer-
poimenovanje predmetov jen v sekundah)

96 Priklic besed na PRIKBF število ustrezno našte-
določen fonem tih besed v eni minu- od 0 do neskončno
ti (vsaka beseda se točk
ovrednoti z eno točko)

Priklic besed PRIKBN število ustrezno našte-
na določeno tih besed v eni minu- od 0 do neskončno
nadpomenko ti (vsaka beseda se točk
ovrednoti z eno točko)

Obseg besed- OBSEGBZR število točk, od 0 do 10 točk
nega zaklada in doseženih na pre-
razumevanje izkusu osnovno
besedišče in
razumevanje

TEST ZGODNJIH BRALNIH ZMOŽNOSTI

Celoten test zgodnjih TZBZ število točk, od 0 do 23 točk
bralnih zmožnosti doseženih na tes- od 0 do 2 točki
tu zgodnjih bralnih od 0 do 2 točki
Prepoznavanje tiska iz PTOO zmožnosti od 0 do 4 točke
ožjega okolja število točk,
doseženih pri dveh
Prepoznavanje tiska iz PTŠO nalogah
širšega okolja število točk,
doseženih pri dveh
Pojmovanje tiska PT nalogah
število točk,
doseženih pri štirih
nalogah

Poznavanje črk PČ število točk, od 0 do 5 točk
doseženih pri petih
nalogah

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101