Page 27 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 27
ela 1: Kulturna zavest v 1. in 3. letniku – zaznavanje samoučinkovitosti
pri dijakih (N = 471): aritmetične sredine, standardni odkloni in t-vrednos-
ti glede na obe merjenji; ocene učiteljev o lastnih spodbudah (N = 23):
aritmetične sredine, standardni odkloni (Jožef Beg, 2015)

TRDITVE 2011 2013 t Učitelji
Besedilu znam določiti M SD M SD M SD
mesto v razvoju slovenske 2,94 0,86
književnosti. 2,92 0,87 3,02 0,88 -1,51 4,27 0,704
Razvoj slovenske kn- 3,12 0,94
jiževnosti v določenem ob- 3,54 1,03 3,08 0,93 -3,07** 4,73 0,458
dobju znam povezati z raz-
vojem svetovne književnosti 3,69 0,94 3,00 0,94 2,13* 4,73 0,458
v istem obdobju. 2,35 0,98
Pri književnem pouku znam 2,82 1,05 27
literarne teme povezati s 2,36 1,04
kulturnimi okoliščinami. 3,60 1,24 3,54 0,99 0,03 3,87 1,06
Pri spoznavanju kulturnih 3,95 1,10
in zgodovinskih okoliščin 3,66 0,99 0,51 4,27 0,594
v posameznem obdobju si 2,09 1,04 4,05*** 2,93 1,033
pomagam s slikovnim grad- 2,87 1,09 -0,61 3,73 0,594
ivom v učbeniku. 2,10 1,06 4,02*** 3,47 0,834
Pri spoznavanju okoliščin v 3,73 1,28 -1,98* 4,6 0,91
določenem času se opiram 3,51 1,20 6,47*** 4,67 0,816
na znanje, pridobljeno pri
drugih predmetih.
Pri književnem pouku
sem pozoren na preva-
jalca besedila iz svetovne
književnosti.
Pri književnem pouku sode-
lujem v razpravljanju o
pomembnih kulturnih do-
godkih našega časa.
Pri književnem pouku
sodelujem v razpravljan-
ju o nagrajencih s področ-
ja kulture.
Pri književnem pouku se
pripravimo na ogled gledal-
iške ali filmske predstave.
Po ogledu gledališke ali
filmske predstave sodelu-
jem v pogovoru o njej pri
književnem pouku.

o kulturni zavesti gimnazijcev
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32