Page 128 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 128
Porter, G. (1995). Organization of schooling: Achieving access and Quality
through inclusion. Prospects, XXV(2), 299–309.

Rovšek, M. (2006). Poti in stranpoti vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi
potrebami. V B. Založnik (ur.), Otroci s posebnimi potrebami. Integracija in
inkluzija (15–25). Nova Gorica: Educa.

Rutar, D. (2010). Inkluzija. V D. Rutar (ur.), Inkluzija in inkluzivnost (36–46). Lju-
bljana: Center RS za poklicno izobraževanje.

Rutar, S. (2012). Inkluzivna praksa iz perspektive osnovnošolskih učiteljev in
vzgojiteljev v vrtcu. V D. Hozjan in M. Strle (ur.), Inkluzija v sodobni šoli (19–
34). Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče,
Univerzitetna založba Annales.

Schmidt, M. (2001). Socialna integracija otrok s posebnimi potrebami v osnovno
šolo. Maribor: Pedagoška fakulteta Maribor.

Schmidt, M., in Čagran, B. (2011). Stališča slovenskih učiteljev o vplivu integraci-
je/inkluzije na učence z različnimi vrstami posebnih potreb v osnovni šoli.
Šolsko polje, XXII (1–2), 55–72.

128 Smolej, S. (2010). Ovire grajenega okolja v Sloveniji – izkušnje invalidov in inva-
lidskih organizacij. V R. Sendi in B. Kobal (ur.), (Ne)dostopna Slovenija? Gra-
jene in komunikacijske ovire, s katerimi se srečujejo invalidi (79–92). Ljubljana:
Urbanistični inštitut Republike Slovenije.

Soriano, V. (2005). Zgodnja obravnava v otroštvu. Analiza stanja v Evropi. Bruselj:
Evropska agencija za razvoj in izobraževanje na področju posebnih potreb.

Štemberger, T. (2012). Učiteljeva pripravljenost na inkluzivno vzgojo in izo-
braževanje. V D. Hozjan, V D. Hozjan in M. Strle. (ur.), Inkluzija v sodob-
ni šoli. (55–66). Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno
središče, Univerzitetna založba Annales.

Thomas, G., in Vaughan, M. (2005). Inclusive Education: Readings and Reflections.
London, New York: Open University Press.

Topping, K., in Maloney, S. (2005). Introduction. V K. Topping. in S. Maloney (ur.),
The Routledge Falmer Reader in Inclusive Education (str.1–14). London in New
York: Routledge Falmer, Taylor & Francis Group.

Vovk-Ornik, N. (ur.). (2014). Delo z otroki s posebnimi potrebami, učnimi teža-
vami in posebej nadarjenimi učenci. Praktično gradivo s strokovnimi napot-
ki in konkretnimi primeri dejavnosti. Maribor: Založba Forum Media d.o.o.

Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami /ZOUPP-1/ (2011). Uradni list
Republike Slovenije, št. 58/11, 40/12 – ZUJF in 90/12.

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes
   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133