Page 127 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Documenta 12
P. 127
ker, V., Mali, J., Kodele, T., Grebenc, V., Škerjanc, J. in Urek, M. (2008). Dolgo- 127
trajna oskrba: očrt potreb in odgovorov nanje. Ljubljana: Fakulteta za social-
no delo.

Florian, L. (2005). Inclusive Practice: What, Why and How? V K. Topping in S.
Maloney (ur.). The Routledge Falmer Reader in Inclusive Education (29–40).
London: Routledge Falmer.

Heidrich, R., in P. Bassani. (2012). Inclusive design – assistive technology for peo-
ple with cerebral palsy. Work, 41(1), 4762–4766.

Kalin, J., Valenčič Zuljan, M. in Vogrinc, J. (2011). Stališča učiteljev in dijakov do
učne individualizacije- kaj se zares dogaja pri pouku? V K. Skubic Ermenc
(ur.), Udejanjanje načela individualizacije v vzgojno-izobraževalni praksi. Ali
smo na pravi poti? Zbornik mednarodnega posveta (10–14). Ljubljana: Znan-
stvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.

Kang, L., Palisano, R., Chiarello, M., King, G. in Polansky, M. (2010). Determinants
of social Participation – With Friends and Others Who Are Not Family Mem-
bers – for Youth With Cerebral Palsy. Physical Therapy, 90(12), 1743–1757.

Kavkler, M. (2002). Vključevanje otrok s posebnimi potrebami. V Zbornik refera-
tov (23–27). Ljubljana: Šola za ravnatelje.

Kavkler, M. (2008). Opredelitev inkluzivne vzgoje in izobraževanja. V A. Nago-
de (ur.), Razvoj inkluzivne vzgoje in izobraževanja – izbrana poglavja v po-
moč šolskim timom (9–20). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Kavkler, M. (2010). Razvoj inkluzivne prakse s pomočjo inkluzivnih timov. V I.
Adlešič (ur.), Razvoj inkluzivne prakse s pomočjo inkluzivnih timov. Zbornik
prispevkov (5–13). Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Kerbler, B., in Sendi, R. (2009). Invalidi in dostopnost: Kako uspešni smo v
Sloveniji pri odstranjevanju in preprečevanju grajenih in komunikacijskih
ovir? Urbani izzivi, 20(1), 5–20.

Lebarič, N., Kobal-Grum, D. in Kolenc, J. (2006). Socialna integracija otrok s pose-
bnimi potrebami. Didakta, Radovljica.

Lesar, I. (2009). Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih omog-
očajo uresničevanje ideje inkluzije? Sodobna pedagogika, 1, 334–348.

Oliver, M. (1996). A sociology of disability or a disablist sociology. V L. Barton
Harlow (ur.), Disability and Society: Emerging Issues and Insights (18–42). UK:
Longman.

Opara, B. (2005). Vloga in naloga vrtcev in šol pri vzgoji in izobraževanju otrok s
posebnimi potrebami. Ljubljana: CENTERKONTURA, d. o. o.

Pastor, C. G., in Jimenez, E. G. (1994). Teachers perspectives on integration of
visually impaired children. European Journal of Special Needs Education, 9,
52–66.

izobraževalne poti dveh oseb s cerebralno paralizo
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132