Page 27 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 27
ine inter nacionalizacije visokošolskega izobr aževanja v sloveniji 1

0 0,2 0,4 0,6 0,8

Učenje na projektu/v projektnih skupinah 0,32

Poučevanje v skupnih in dvojnih študijskih 0,37
programih

Izvajanje učenja na daljavo 0,14

Neposredno delo s tujimi študenti 0,65
(predavanja, seminarji, mentorstvo, itd.)
0,19
Priprava domačih študentov pred
odhodom v tujino

Slika 2: Ste v tekočem ali preteklem letu izvajali katero izmed navedenih aktivnosti? 1
(N = 586).
Opomba: Prikazan je delež tistih, ki so navajali izvedbo danih aktivnosti.

0 0,2 0,4 0,6 0,8

Poučevali v tujini 0,28

Poučevali v tujem jeziku na domači 0,51
instituciji

Slika 3: Ali ste tekom tekočega ali preteklega leta poučevali (izvajali študijski predmet) v
tujini oz. v tujem jeziku? (N = 586).
Opomba: Prikazan je delež tistih, ki so navajali izvedbo danih aktivnosti.

Poleg lastnih pričakovanj se je akademsko osebje opredelilo tudi gle-
de pričakovanj svoje institucije glede mednarodnega sodelovanja (Slika 4).
Slednje so visokošolski učitelji ocenili precej nižje glede na oceno lastnih

27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32