Page 27 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 27
ine inter nacionalizacije visokošolskega izobr aževanja v sloveniji 1
0 0,2 0,4 0,6 0,8
Učenje na projektu/v projektnih skupinah 0,32
Poučevanje v skupnih in dvojnih študijskih 0,37
programih
Izvajanje učenja na daljavo 0,14
Neposredno delo s tujimi študenti 0,65
(predavanja, seminarji, mentorstvo, itd.)
0,19
Priprava domačih študentov pred
odhodom v tujino
Slika 2: Ste v tekočem ali preteklem letu izvajali katero izmed navedenih aktivnosti? 1
(N = 586).
Opomba: Prikazan je delež tistih, ki so navajali izvedbo danih aktivnosti.
0 0,2 0,4 0,6 0,8
Poučevali v tujini 0,28
Poučevali v tujem jeziku na domači 0,51
instituciji
Slika 3: Ali ste tekom tekočega ali preteklega leta poučevali (izvajali študijski predmet) v
tujini oz. v tujem jeziku? (N = 586).
Opomba: Prikazan je delež tistih, ki so navajali izvedbo danih aktivnosti.
Poleg lastnih pričakovanj se je akademsko osebje opredelilo tudi gle-
de pričakovanj svoje institucije glede mednarodnega sodelovanja (Slika 4).
Slednje so visokošolski učitelji ocenili precej nižje glede na oceno lastnih
27
0 0,2 0,4 0,6 0,8
Učenje na projektu/v projektnih skupinah 0,32
Poučevanje v skupnih in dvojnih študijskih 0,37
programih
Izvajanje učenja na daljavo 0,14
Neposredno delo s tujimi študenti 0,65
(predavanja, seminarji, mentorstvo, itd.)
0,19
Priprava domačih študentov pred
odhodom v tujino
Slika 2: Ste v tekočem ali preteklem letu izvajali katero izmed navedenih aktivnosti? 1
(N = 586).
Opomba: Prikazan je delež tistih, ki so navajali izvedbo danih aktivnosti.
0 0,2 0,4 0,6 0,8
Poučevali v tujini 0,28
Poučevali v tujem jeziku na domači 0,51
instituciji
Slika 3: Ali ste tekom tekočega ali preteklega leta poučevali (izvajali študijski predmet) v
tujini oz. v tujem jeziku? (N = 586).
Opomba: Prikazan je delež tistih, ki so navajali izvedbo danih aktivnosti.
Poleg lastnih pričakovanj se je akademsko osebje opredelilo tudi gle-
de pričakovanj svoje institucije glede mednarodnega sodelovanja (Slika 4).
Slednje so visokošolski učitelji ocenili precej nižje glede na oceno lastnih
27