Page 250 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 250
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes
Dijaki 2., 3. in 4. letnika predšolske vzgoje ter dijaki poklicnega tečaja
so na podlagi izkušenj iz praktičnega usposabljanja na 4-stopenjski lestvi-
ci izražali svoje osebne zaznave glede zastavljenih trditev, ki so se nanašale
na načelo razvojno-procesnega pristopa. Iz Tabele 24 je razvidno, da stro-
kovni delavci v vrtcu načelo upoštevajo, delež odgovorov, ki temu pritrju-
je, je več kot 80 %.
Za vse trditve smo opravili tudi χ2-preizkus hipoteze neodvisnosti oz.
Kullbackov 2Î-preizkus (kjer niso bili izpolnjeni pogoji za χ2-preizkus). Re-
zultati kažejo, da se pri trditvah ne pojavljajo statistično pomembne razlike
med odgovori dijakov različnih letnikov.
Razvijanje strokovnega znanja in kompetenc
V povezavi z zgoraj omenjenimi načeli sva želeli preveriti, ali program
Predšolska vzgoja na srednji šoli dijake ustrezno opremi s kompetencami
in znanji za upoštevanje teh načel.
Dijaki 2., 3. in 4. letnika predšolske vzgoje ter dijaki poklicnega tečaja
so izražali svoja osebna prepričanja glede zastavljenih trditev, ki so se na-
našale na razvijanje strokovnega znanja in kompetenc.
Rezultati, ki so razvidni iz Tabele 25, kažejo na zelo pozitivna oseb-
na prepričanja dijakov glede razvijanja strokovnega znanja in kompetenc
v okviru formalnega izobraževanja na srednji šoli. Dijaki vseh letnikov z
deležem več kot 70 % pri vseh trditvah menijo, da jim program Predšolska
vzgoja daje dovolj strokovnega znanja in kompetenc za strokovno delo v
vrtcu in upoštevanje načel Kurikuluma za vrtce pri svojem delu.
Skoraj 25 % dijakov navaja, da ne dobijo dovolj strokovnega znanja in
kompetenc s področja timskega dela (načrtovanje, izvajanje, evalvacija).
250
Dijaki 2., 3. in 4. letnika predšolske vzgoje ter dijaki poklicnega tečaja
so na podlagi izkušenj iz praktičnega usposabljanja na 4-stopenjski lestvi-
ci izražali svoje osebne zaznave glede zastavljenih trditev, ki so se nanašale
na načelo razvojno-procesnega pristopa. Iz Tabele 24 je razvidno, da stro-
kovni delavci v vrtcu načelo upoštevajo, delež odgovorov, ki temu pritrju-
je, je več kot 80 %.
Za vse trditve smo opravili tudi χ2-preizkus hipoteze neodvisnosti oz.
Kullbackov 2Î-preizkus (kjer niso bili izpolnjeni pogoji za χ2-preizkus). Re-
zultati kažejo, da se pri trditvah ne pojavljajo statistično pomembne razlike
med odgovori dijakov različnih letnikov.
Razvijanje strokovnega znanja in kompetenc
V povezavi z zgoraj omenjenimi načeli sva želeli preveriti, ali program
Predšolska vzgoja na srednji šoli dijake ustrezno opremi s kompetencami
in znanji za upoštevanje teh načel.
Dijaki 2., 3. in 4. letnika predšolske vzgoje ter dijaki poklicnega tečaja
so izražali svoja osebna prepričanja glede zastavljenih trditev, ki so se na-
našale na razvijanje strokovnega znanja in kompetenc.
Rezultati, ki so razvidni iz Tabele 25, kažejo na zelo pozitivna oseb-
na prepričanja dijakov glede razvijanja strokovnega znanja in kompetenc
v okviru formalnega izobraževanja na srednji šoli. Dijaki vseh letnikov z
deležem več kot 70 % pri vseh trditvah menijo, da jim program Predšolska
vzgoja daje dovolj strokovnega znanja in kompetenc za strokovno delo v
vrtcu in upoštevanje načel Kurikuluma za vrtce pri svojem delu.
Skoraj 25 % dijakov navaja, da ne dobijo dovolj strokovnega znanja in
kompetenc s področja timskega dela (načrtovanje, izvajanje, evalvacija).
250