Page 255 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 255
zaznavanje profesionalnosti v vrtcu
Starting strong III: a quality toolbox for early childhood education and care
(2012). Pariz: OECD.
Urban, M., Vandenbroeck, M., Van Laere, K., Lazzari, A., in Peeters, J. (2012).
Towards Competent Systems in Early Childhood Education and Care.
Implications for Policy and Practice. European Journal of Education,
47(4), 508–526.
Vonta, T. (2005). Profesionalni razvoj vzgojiteljice v funkciji njene avtono-
mnosti. V R. Malej (ur.), Strokovna avtonomija vzgojitelja: zbornik / XV.
strokovni posvet (3–31). Ljubljana: Skupnost vrtcev Slovenije.
Vonta, T. (2009). Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih spre-
memb. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
255
Starting strong III: a quality toolbox for early childhood education and care
(2012). Pariz: OECD.
Urban, M., Vandenbroeck, M., Van Laere, K., Lazzari, A., in Peeters, J. (2012).
Towards Competent Systems in Early Childhood Education and Care.
Implications for Policy and Practice. European Journal of Education,
47(4), 508–526.
Vonta, T. (2005). Profesionalni razvoj vzgojiteljice v funkciji njene avtono-
mnosti. V R. Malej (ur.), Strokovna avtonomija vzgojitelja: zbornik / XV.
strokovni posvet (3–31). Ljubljana: Skupnost vrtcev Slovenije.
Vonta, T. (2009). Organizirana predšolska vzgoja v izzivih družbenih spre-
memb. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
255